• Getcirkus

    Enkät: Getter som underhållning på barnkalas

    Hej! 
    Jag är en student som läser tredje året på Djurpsykologiprogrammet vid Linköpings universitet. I en kurs i Tjänstebaserat entreprenörskap håller jag på att utveckla ett företag. Grundidén för företaget är att jag tillsammans med mina väldresserade getter anlitas av privatpersoner som underhållning på barnkalas. Jag kommer att hålla i en föreställning, och efteråt kommer barnen att få klappa och interagera med getterna.
    Du får hemskt gärna besvara min enkät, den tar ca 5 minuter. Tack på förhand! 

    docs.google.com/forms/d/1HDscEC-3g6Sk38bzTZdgY7Lm-TNTX37d6DvfmO9mqbE/edit 
  • Svar på tråden Enkät: Getter som underhållning på barnkalas
  • Anonym (Sparris Milton)

    Denna idén är stulen, för det finns redan ett företag med barn som uppträder på getters födelsedagskalas. 

    Så skulle inte ta detta vidare

  • Maac
    Anonym (Sparris Milton) skrev 2023-11-08 10:59:10 följande:

    Denna idén är stulen, för det finns redan ett företag med barn som uppträder på getters födelsedagskalas. 

    Så skulle inte ta detta vidare


    Hahaha! 
  • Maac
    Getcirkus skrev 2023-11-08 09:33:32 följande:
    Enkät: Getter som underhållning på barnkalas
    Hej! 
    Jag är en student som läser tredje året på Djurpsykologiprogrammet vid Linköpings universitet. I en kurs i Tjänstebaserat entreprenörskap håller jag på att utveckla ett företag. Grundidén för företaget är att jag tillsammans med mina väldresserade getter anlitas av privatpersoner som underhållning på barnkalas. Jag kommer att hålla i en föreställning, och efteråt kommer barnen att få klappa och interagera med getterna.
    Du får hemskt gärna besvara min enkät, den tar ca 5 minuter. Tack på förhand! 

    docs.google.com/forms/d/1HDscEC-3g6Sk38bzTZdgY7Lm-TNTX37d6DvfmO9mqbE/edit 
    Nämen stackars getter. Trodde vi var på väg från att utnyttja djur som underhållning av kids.
  • EnAnonumius

    Så var det dags igen..

    Ytterligare en student som inte skickar med kontaktuppgifter på enkäten.. Glömde studentens handledare att meddela detta tr


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Enkät: Getter som underhållning på barnkalas