• USA111

    Comic con

    Helt sjukt att de tar betalt för selfie!!! 900 kr för att ta kort med elijah!!

  • Svar på tråden Comic con
  • mandude2

    Det är det verkligen inte, tyvärr blev det inte att jag åkte dit , men jag hade lätt betalt 900 för en bild med honom! Han tillhör en av dom stora skådespelarna och är Frodo för många! 

  • Nandez
    mandude2 skrev 2023-11-03 23:39:04 följande:

    Det är det verkligen inte, tyvärr blev det inte att jag åkte dit , men jag hade lätt betalt 900 för en bild med honom! Han tillhör en av dom stora skådespelarna och är Frodo för många! 


    Ja, FrodoGlad
  • Fjäril kär
    USA111 skrev 2023-11-03 23:31:39 följande:
    Comic con

    Helt sjukt att de tar betalt för selfie!!! 900 kr för att ta kort med elijah!!


    Du tycker alltså att han ska jobba gratis? 
  • USA111
    mandude2 skrev 2023-11-03 23:39:04 följande:

    Det är det verkligen inte, tyvärr blev det inte att jag åkte dit , men jag hade lätt betalt 900 för en bild med honom! Han tillhör en av dom stora skådespelarna och är Frodo för många! 


    Jo det ska vara gratis.......................................................Oförskämt.
  • USA111
    Nandez skrev 2023-11-03 23:40:40 följande:
    Ja, FrodoGlad
    Ja och då har han tillräckligt med pengar ttjänade väl 15 mille på den filmen och då ska ej en som jobar som lokalvårdare behöva betala 900: han har så han klarar sig och kan dela med sig det kan alla rika som trump mm. han behöver ej ha 5 hus man kan bara bo i 1 åt tagen
  • USA111
    Fjäril kär skrev 2023-11-03 23:48:42 följande:
    Du tycker alltså att han ska jobba gratis? 
    Men vadddåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå. Så om man ber om en selfie utanfölr hotellet kostar det då med det har jag aldrig varit med om svenska kändisar tar fan ej betalt för selfie
  • USA111

    Jag fick zac efrons autograf utanför biografen när d var här gratis och tom cruise

  • USA111

    Jo en del jobbar gratis  som volontär!!! 800 kr är för dyrt kan kosta 100 kr en autograf

  • mandude2

    Du fattar inte syftet med att nå drömmar för barn? Att kanske fått lägg undan lite av vecka pengen elr göra extra jobb hemma för att få ihop till att träffa sin idol? Det är skillnad att få kämpa för en sak å få den gratis! Elijah Wood är inte i Sthlm för pengarna.

  • Fjäril kär
    USA111 skrev 2023-11-03 23:59:55 följande:
    Men vadddåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå. Så om man ber om en selfie utanfölr hotellet kostar det då med det har jag aldrig varit med om svenska kändisar tar fan ej betalt för selfie
    En selfie i samband med comic-con är ett uppdrag. Dvs ett jobb. Han är inbokat för att utföra ett jobb ja. Då kostar det. 

    Möter du en kändis på stan är det något helt annat. Det går inte att jämföra.  Elijja Wood var inbokad. 

    Men du kanske tycker att allt ska vara gratis? Alla konserter, all musik, alla evenemang osv? 
  • Fjäril kär
    USA111 skrev 2023-11-04 00:01:24 följande:

    Jo en del jobbar gratis  som volontär!!! 800 kr är för dyrt kan kosta 100 kr en autograf


    Jobbar du själv gratis? Jag kanske ska ringa din chef och säga att du kan vara volontär. 
  • USA111
    Fjäril kär skrev 2023-11-04 00:59:19 följande:
    Jobbar du själv gratis? Jag kanske ska ringa din chef och säga att du kan vara volontär. 
    Nej jag har min försäkringskadssan dvs sjukersättningen pengar där men de andra jobar där gratis
  • Fjäril kär
    USA111 skrev 2023-11-04 11:22:55 följande:
    Nej jag har min försäkringskadssan dvs sjukersättningen pengar där men de andra jobar där gratis
    Vilka andra jobbar gratis?
  • USA111
    callmepreggoornot skrev 2023-11-04 12:20:10 följande:

    Jobbar ni via ditt DV som på Comic Con?


    nej
  • USA111
    Fjäril kär skrev 2023-11-04 12:40:31 följande:
    Vilka andra jobbar gratis?
    de på ens praktik i secondhand affären
Svar på tråden Comic con