• Perjson

    Vill intervjua personer med erfarenhet av ai-flick/pojkvän

    Hej, 


    Jag håller på med ett större reportage i en dagstidning om människor som dejtar ai-män eller ai-kvinnor genom tjänster som Replika eller någon av alla andra appar som finns.


    Jag skulle nu vilja intervjua en man och en kvinna med erfarenhet av detta. Du kan få vara anonym i reportaget, men jag behöver veta vem du är för att känna mig trygg med att det jag berättar om i reportaget är sant. Din identitet stannar dock hos mig!


    Skriv PM eller mejla på per@perfrilans.se.

    Hälsningar


    Per Johansson, frilansjournalist

  • Svar på tråden Vill intervjua personer med erfarenhet av ai-flick/pojkvän
  • Daisy28
    Perjson skrev 2023-11-01 17:12:00 följande:
    Vill intervjua personer med erfarenhet av ai-flick/pojkvän

    Hej, 


    Jag håller på med ett större reportage i en dagstidning om människor som dejtar ai-män eller ai-kvinnor genom tjänster som Replika eller någon av alla andra appar som finns.


    Jag skulle nu vilja intervjua en man och en kvinna med erfarenhet av detta. Du kan få vara anonym i reportaget, men jag behöver veta vem du är för att känna mig trygg med att det jag berättar om i reportaget är sant. Din identitet stannar dock hos mig!


    Skriv PM eller mejla på [email protected].

    Hälsningar


    Per Johansson, frilansjournalist


    Svårt att verifiera att du är den du är.  Har du någon referens, exempel på artiklar du skrivit tex.  
  • Perjson

    Bra fråga, är utan hemsida just nu.


    Men min mejladress står med i denna krönika i Hälsingetidningarna


    Man kan ringa eller messa 076-135 70 24, som går att kolla upp här:


    www.hitta.se/per+h%C3%A5kan+johansson/uppsala/person/h~zdRR_vmn


    Jag kan också skicka fler textprover över mejlen.


     


     

  • Perjson

    Och en fb-sida med telefonnummer och mejladress där det framkommer rätt tydligt i mina öppna inlägg att jag är journalist.

Svar på tråden Vill intervjua personer med erfarenhet av ai-flick/pojkvän