Dubbla budskap
Hej!
Det finns en man i mitt liv nu ungefär för tre månader sedan och vingar redan gått genom några uppbrott i reaktionen. Men jag har stadigt bestämt nu mig att stå upp tillsamman.
Kommer en situation där han blir anklagad av en vän att ha varit tillsammans med någon annan i vårt uppbrott. När jag frågar vad handla det om så blir han irriterad, fräser ifrån att då får jag gå på tro på andra för han tycker att har bevisat att även i vårt uppbrott så kom han till mig.
Jag släpper att prata mer om att jag är inte riktigt nöjd med förklaringen för husets frid. Även har sagt att dock det har inte med mig o göra om vi vart isär där han enligt personen har träffat en annan o legat- hade velat reda ut ordentligt för sakens skull att kunna lita på honom och växa fram starkare tillsammans.
Han tvärvägrar genom att säga att han har inte gjort något så jag ska släppa det så min magkänsla lät inte mig vara sen dess- jag tog och pratade med personen i fråga som påstod att han vart med nån annan. Ville veta varför var hon så säkert på att det måste ha varit sant. Då förekom att personen som är en kvinna har legat med min nuvarande kille vid ett tillfälle när han vart med en annan i familj.
Då försöker jag reda ut och säger att jag vill att vi alla som är inblandade ska sitta ner o prata ärligt rakt ut om allt- tvärvägrar han åter igen och tar en sån attityd som jag har svårt att tolka genom att säga att - jag ska inte glömma att det var mitt val, och att jag sa att vi ska lägga allt bakom oss ( - detta har vart sagt pga allt uppbrott vi hade som vi har försökt prata själva med varandra om och om det igen utan framgång, jag menade aldrig att vi ska sopa under mattan saker o ting som kommer att hända i framtiden) och att han visste att jag inte bryr mig?.???
Snälla lighten me up och säg : har min magkänsla rätt ? Som säger att han försöker dälja att han legat med kvinnan är sant och att han verkligen har träffat en annan och legat med denna så egentligen han kan när som helst göra om det utan att jag skulle ens veta ????
Hälsar en väldigt förvirrad fästmö