• sanna000

Tempdipp äl + 4?

Hej alla fina!
    Min graf är lite märklig, fick en tempdipp idag..har nån varit med om liknande?
    Vet inte riktigt vad det kan betyda! 
  • Svar på tråden Tempdipp äl + 4?
  • tjatalagom
    sanna000 skrev 2023-10-31 06:38:51 följande:
    Tempdipp äl + 4?
    //

Hej alla fina!
    Min graf är lite märklig, fick en tempdipp idag..har nån varit med om liknande?
    Vet inte riktigt vad det kan betyda! 
    Det kan vara implantationsdipp😍
    men fundera också på andra aspekter - sovit dåligt? Tempat annan tid? Lågt batteri i termometern?
    framtiden får utvisa men jag skulle inte va orolig 😍
  • sanna000
    tjatalagom skrev 2023-10-31 06:58:35 följande:
    Det kan vara implantationsdipp😍
    men fundera också på andra aspekter - sovit dåligt? Tempat annan tid? Lågt batteri i termometern?
    framtiden får utvisa men jag skulle inte va orolig 😍
    åhh va exalterad jag blev!!🥹
    jag har sovit som vanligt och tempar samma tid varje dag!☺️
    men kan ägget fästa efter bara 4 dagar? jag har hört att de fäster mellan 7-10 dagar efter äl..kan ha fel😂
  • Maymom

Stor chans att vara implantationsdipp. Eftersom ni låg flera gånger innan ÄL så kan ju en spermie legat och väntat nära ägget när det släpptes så det kan ha blivit befruktat snabbt, sen tar det ca 3-4 dar innan det är framme i livmodern. Man brukar säga ca 5 dar innan det kan fästa, kan även ta lite längre tid.

Så tror absolut det finns möjlighet att det är en implantationsdipp. Du får vänta och se.😊

• sanna000
    Maymom skrev 2023-10-31 09:28:38 följande:

Stor chans att vara implantationsdipp. Eftersom ni låg flera gånger innan ÄL så kan ju en spermie legat och väntat nära ägget när det släpptes så det kan ha blivit befruktat snabbt, sen tar det ca 3-4 dar innan det är framme i livmodern. Man brukar säga ca 5 dar innan det kan fästa, kan även ta lite längre tid.

Så tror absolut det finns möjlighet att det är en implantationsdipp. Du får vänta och se.😊

så roligt om det är de!😍 får bara vänta och se..så spännande☺️
  • Anonym (Hmm)

Det kan också vara så att kroppen försökte ägglossa, men misslyckades och försöker igen.
    Har du regelbunden mens?

• Cinapuffen

Jag hade en dipp på äl+5 och det resulterade i min son som är 10 månader nu. 😊

• sanna000

Tempen verkar inte vilja höga sig rejält..kanske misslyckades med äl då..😢

• sanna000
    Cinapuffen skrev 2023-11-01 18:54:14 följande:

Jag hade en dipp på äl+5 och det resulterade i min son som är 10 månader nu. 😊

åh va roligt, längtar såå mycket tills jag plussar😍
  • tjatalagom
    sanna000 skrev 2023-11-02 04:58:50 följande:

Tempen verkar inte vilja höga sig rejält..kanske misslyckades med äl då..😢

Skulle tro att kroppen försökte ägglossa men misslyckades. Ser ut Som du har ägglossning idag eller igår
  • sanna000
    tjatalagom skrev 2023-11-02 10:17:45 följande:
    Skulle tro att kroppen försökte ägglossa men misslyckades. Ser ut Som du har ägglossning idag eller igår
    Ja det kan nog stämma..grafen ser ut så här idag.
Svar på tråden Tempdipp äl + 4?