Han pratar med sitt ex varje dag
Har träffat en kille i snart 1 år. Han har sedan tidigare 2 barn med en kvinna som varit otrogen mot honom, sammanlagt 2 gånger under dom 5 åren dom var ihop. Det var också anledningen till att det tog slut senast, att hon var otrogen med deras gemensamma vän och granne. Och blev ihop med honom istället.
Han sa till mig i början att han vill finns där för henne och det ifrågasatte jag inte.
En kväll hade han ljudlöst på telefonen när han sov hos mig, morgonen efter skriver hon att deras yngsta dotter ligger på akuten och att han får skylla sig själv för att han inte har på ljudet. Allt var bara påhitt erkände hon. En annan natt ringer hon till honom och skriker att barnen är så jävla jobbiga och att han får fan komma och hjälpa. Man hör också hur barnen skriker och gråter i bakgrunden. Varpå han åker dit.
Nu har hon kommit på att hon inte vill vara med den nya killen längre. Följt av att hon frågat min kille ifall dom ska åka iväg över helgen till en annan stad, bo på hotell och umgås med barnen. Hon har också föreslagit att hon ska flytta till en lägenhet brevid han och barnen istället (nyss velade hon bo i stan när hon var med den andra killen). Hon skriver till honom varje dag om allt möjligt, som inte ens rör barnen. Och frågar om han ska komma dit och äta middag eller tvärtom, hon till honom och äta. Hon har övertygat honom att det är bra för barnen att dom umgås ofta och äter med varandra, men i själva verket har det lett till att deras äldsta dotter börjat bli ledsen och få panik när den andra föräldern åker hem. ?Pappa varför ska du inte sova kvar??
Och ja, det är absolut bra att vara vänner eller kunna äta middag nån gång tillsammans när man har barn. Det tycker jag också. Men det känns som att allt gått över gränsen, för att hon är singel.
Dom har också planerat att fira jul ihop, innan jag och han ens han planerat jul ihop.
Hon har även kontaktat mig på Facebook, efter hon frågat ifall dom ska bo på hotell ihop.. Varpå hon skrev om hur fin person jag är och att jag gör hennes barn glada. Vi har dock aldrig träffats jag och hon.
Har aldrig varit i en sån här situation, han säger att han älskar mig, att det är olämpligt att åka på hotell ihop och sova, men han har ändå aldrig satt ner foten och ändå bara börjat äta med henne oftare och oftare.
Känner mig så jävla förvirrad. Och sårad. Hon smsar till honom varje dag direkt hon vaknar..