När ska jag testa mig?
Okej så jag satte in en spiral i augusti. För två veckor sen den 16 oktober började jag känna mig otrolig yr men tänkte att jag var stressad. Försökte vila men det gick inte över. I fredags, den 27 så hade jag så ont i magen. Några dagar tidigare kände min sambo att mina trådar från spiralen satt långt ner, han kunde knappt känna de när jag hade satt in den. Så på fredagen när jag hade så ont, drog jag bara lite lätt i trådarna och spiralen åkte ut. Slutade vara yr direkt och hade inte mer ont i magen. På lördagen började jag blöda lite och igår på söndagen lite mer så ringde 1177. Började även må väldigt illa på lördagen och igår satt jag framför toaletten hela morgonen men utan att spy.
Hon frågade om jag hade tagit ett test och jag sa att jag hade gjort det natten till söndagen (vaknade och var jättekissnödig, tänkte att det gills som morgonurin). Det var typ negativt men man kan ana ett svagt streck. Hon tyckte jag skulle ta ett till. Köpte ett testa tidigt rsfu och tog det inatt (natten till måndag) och det var negativt. Blödningen sa hon kan beror på att slemhinnorna retades upp. Ska jag bara vara lugn med att jag nog inte är gravid eller ska jag ta några till och när i så fall?