• Svar på tråden Sladdis
  • Jossolo
    Madicken2023 skrev 2023-10-27 17:30:02 följande:

    Här planeras sladdis 😄
    Har två söner som är 11 och 14 år. 


    Hej! Nej va roligt :D 
    vi har en son på 9år och en dotter på snart 12år.
    Har ni försökt länge? 
  • Cinapuffen

    Har två söner på 12 och 15 år. Fick en sladdis (pojke) i december förra året. Nu planerar vi en till. 😊 Håller lite tummarna för att kanske få en flicka den här gången, men blir givetvis glad för en till pojke oxå. 😄

  • Jossolo
    Cinapuffen skrev 2023-10-27 18:40:50 följande:

    Har två söner på 12 och 15 år. Fick en sladdis (pojke) i december förra året. Nu planerar vi en till. 😊 Håller lite tummarna för att kanske få en flicka den här gången, men blir givetvis glad för en till pojke oxå. 😄


    Hej! Nej va roligt! Hur gamla är ni? Har drömt lite om å få kanske en till efter denna sladdis. Men får se hur det blir! 
  • Cinapuffen
    Jossolo skrev 2023-10-27 18:53:10 följande:
    Hej! Nej va roligt! Hur gamla är ni? Har drömt lite om å få kanske en till efter denna sladdis. Men får se hur det blir! 
    Jag är 41 år ???? och min sambo 29 år. De två äldre barnen har jag med mitt ex som fyller 50 nästa år. 😅 Sladdisen är min sambos första barn. 😊 Hur gamla är ni? 
  • Jossolo
    Cinapuffen skrev 2023-10-27 19:34:32 följande:
    Jag är 41 år ???? och min sambo 29 år. De två äldre barnen har jag med mitt ex som fyller 50 nästa år. 😅 Sladdisen är min sambos första barn. 😊 Hur gamla är ni? 

    Va spännande! Hur länge har ni försökt nu? 
    Jag är 33år och mannen min är 35år. 


    Jag skall ta ut min spiral nu i början av veckan sen börja med ägglossningstester Har jag tänkt för å ha liiite bättre koll när man har ägglossning. 

  • Cinapuffen
    Jossolo skrev 2023-10-27 19:41:43 följande:

    Va spännande! Hur länge har ni försökt nu? 
    Jag är 33år och mannen min är 35år. 


    Jag skall ta ut min spiral nu i början av veckan sen börja med ägglossningstester Har jag tänkt för å ha liiite bättre koll när man har ägglossning. 


    Detta är tredje försöket sedan jag tog ut spiralen. Har bim 1/11 så tänkte ta ett tidigt test på söndag. 😊 Kör oxå med ägglossningstest. 
  • Startingover

    Vi planerar också en sladdis :) jag är 37 och min man är snart 40. Vi har två barn som är 7 och 8. Jag var gravid i somras med fick tyvärr avbryta den graviditeten i vecka 15 pga kromosomavvikelse och missbildningar. Nu har min menscykel äntligen kommit igång igen efter aborten så nu hoppas jag på att bli gravid snart igen. 

  • Jossolo
    Cinapuffen skrev 2023-10-27 20:55:12 följande:
    Detta är tredje försöket sedan jag tog ut spiralen. Har bim 1/11 så tänkte ta ett tidigt test på söndag. 😊 Kör oxå med ägglossningstest. 
    Hoppas på positivt då. Håller tummarna :)

    Hur lång tid tog det för dig att få din mens efter uttaget av spiralen?
  • Jossolo
    Startingover skrev 2023-10-27 21:11:08 följande:

    Vi planerar också en sladdis :) jag är 37 och min man är snart 40. Vi har två barn som är 7 och 8. Jag var gravid i somras med fick tyvärr avbryta den graviditeten i vecka 15 pga kromosomavvikelse och missbildningar. Nu har min menscykel äntligen kommit igång igen efter aborten så nu hoppas jag på att bli gravid snart igen. 


    Välkommen!


    Nej va tråkigt, beklagar :( Men hoppas du blir snart gravid igen då. Använder du dig av ägglossningstester? 

Svar på tråden Sladdis