• Anonym (PJ)

Passa på med kollega när jag slutar

Hon är gift och varit intresserad av mig i flera år. Väldigt attraktiv men det enda som hindrade mig var risken att det skulle skita sig på jobbet och privat. Nu ska jag snart sluta och funderar på om jag ska passa på. Hon har känslomässigt bedragit sin stackars man i flera år. Jag misstänker att hon är inte helt frisk i huvudet..

Hon vill nog byta man medan jag vill ha ett kortare förhållande?

• Svar på tråden Passa på med kollega när jag slutar
  • Tecum

Om hon inte är riktigt frisk i huvudet ska du passa dig för henne! Risken är överhängande att hon antingen skvallrar för din fru eller stalkar dig, om det bara blir några ligg.

Och det kan ju skita sig privat även om du slutar på jobbet nu.

• EnAnonumius
    Anonym (PJ) skrev 2023-10-26 15:56:13 följande:

Hon är gift och varit intresserad av mig i flera år. Väldigt attraktiv men det enda som hindrade mig var risken att det skulle skita sig på jobbet och privat. Nu ska jag snart sluta och funderar på om jag ska passa på. Hon har känslomässigt bedragit sin stackars man i flera år. Jag misstänker att hon är inte helt frisk i huvudet..

Låt gifta kvinnor vara, även om hon flirtar med dig och visar att hon vill knulla dig..
    Som du själv skrev, det kan skita sig privat.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (hm)

Tycker du ska göra det. Är hon lite galen blir sexet säkert bra.

• Anonym (maneater)

Jag tog chansen med kollegan efter att han slutat.

Jag är helt säkert lite crazy men också det bästa sex han någonsin haft, och han blev inspirerad av mig.

Citat: "Med dig kan jag vara galen."

• Anonym (jaha)

Jag misstänker att du nog är på samma nivå som henne mental när du verkar tycka att det hon gör är fel, snackar om hennes stackars man med verkar ändå tycka det är helt ok "passa på" bara du inte blir påkommen.

Ni är skithögar båda två och ingen av er borde vara i en relation, ni är inte mogna nog för det.
  • Anonym (jury)
     Jag misstänker att hon är inte helt frisk i huvudet..

Om du redan nu misstänker att hon inte är helt frisk i huvudet, finns väl ingen anledning att säkerställa detta som ett faktum och klargöra precis vad detta innebär.
Svar på tråden Passa på med kollega när jag slutar