Gravid med BF Juli ♡
Hej! Jag har precis plussat och är nog i v4+6 just nu. Lite osäkert om tiden stämmer då jag aldrig fick min mens efter att ha slutat med p-piller.
BF 20 juli just nu :)
Hej! Jag har precis plussat och är nog i v4+6 just nu. Lite osäkert om tiden stämmer då jag aldrig fick min mens efter att ha slutat med p-piller.
BF 20 juli just nu :)
Lägger länken till fb gruppen igen:
https://fb.me/g/p_TemERPeuZcMAcSwc/b3XqwJcw
Väntar lite med den dolda gruppen så man inte råkar träffa på någon man känner där 😂
Vi har inte berättat för någon än! Har ni? Jag ska ringa BM i morgon och boka inskrivning och vill gärna göra ett tidigt VUL för att se hur långt gången jag är och för att se ett hjärta, då känner jag mig säkrare på att berätta för närmaste familj.
Jag tänker att om det skulle vara någon i gruppen man råkar känna så har båda samma intresse av att respektera hemligheten.
Vi är bara omkring 30 i gruppen nu från hela Sverige. Större risk att träffa någon man känner när man går till barnmorskan i staden där man bor.
Ska du göra vul privat, eller tror du att du kan få det av landstinget?
Hej alla fina!
Är era plus lika starka/starkare nu jämfört med tidigare?
Plussade 6/11 och är nu i v7. Har dock noterat att mina streck blivit lite svagare de senaste dagarna. Fortfarande två tydliga streck men inte lika starkt som för en vecka sen.