Inlägg från: Anonym (Anonym123) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym123)

Gravid med BF Juli ♡

Moa00 skrev 2023-11-11 16:28:31 följande:

Jag är på bim idag, såhär starkt är mitt test! Fick dessutom 2-3 på digitalt på bim-2! Börjar gå i funderingarna om det är tvillingar! Då jag testat min ägglossning väldigt noga och är väldigt regelbunden så vet jag att detta är ?ovanligt starkt för och vara så tidigt känns det som? någon som varit med om samma? Ha en fin lördags kväll! :)

Grattis! :D

När i cykeln har du ägglossning? 

• Anonym (Anonym123)
    Moa00 skrev 2023-11-12 04:13:43 följande:
     Äh tack!! Fick positivt äl peak på dag kväll 12, ägglossade på dag 13☺️

Kanske kan vara att du har ägglossning lite tidigare då som gör att det blir starkt vid bim? Jag har sen ägglossning runt dag 23 men har 33 lång cykel. Så mitt var svagare vid bim!

Är du sugen på tvillingar så håller jag tummarna för att det är det!! :D

• Anonym (Anonym123)
    Fruffe skrev 2023-11-12 09:41:37 följande:

Jag gjorde ett test med veckor idag. Fick 1-2. Dock blöder jag lite och har gjort i 3 dagar. Inte mycket men ändå varje gång jag går på toa?. Vågar inte ta ut något än? vad Tror Ni? Kan det vara nidblödning eller är det kanske början på ett missfall? :(

Jag hade så under de två första veckorna min förra graviditet. Ganska lite, men vid varje toabesök mer åt det rödbruna hållet. Och allt gick hur bra som helst! Fick ett tidigt vaginalt ultraljud eftersom jag kände mig så orolig och då fick jag se ett litet hjärta slå och all oro släppte!

Hoppas det är samma för dig! Stor kram, vet hur jobbig oron kan vara!
Svar på tråden Gravid med BF Juli ♡