Inlägg från: Snarttrettio |Visa alla inlägg
  • Snarttrettio

Gravid med BF Juli ♡

Här är en till med Bf Juli 2023.
    Jag har haft ca 7 missfall tidigare och räknar helt klart med missfall igen... Jag plussade idag ÄL+10 vilket är ovanligt tidigt för mig...
    Någon här med en massa missfall?
    32 år snart och inga barn sedan tidigare. Försökt länge
  • Snarttrettio
    GuldKvinnan skrev 2023-11-08 08:26:30 följande:

Jag plussade idag på min 36-årsdag (snacka om världens bästa födelsedagspresent!!) efter 14 månaders försök. Om allt går vägen så blir det här vårt första barn Hjärta BF 15 juli... 

Nu börjar ju direkt nervositeten att det inte ska bli missfall osv. Jag har aldrig varit gravid förut. 

Oj vad roligt. Stort grattis! 😍 har ni försökt länge och hur känns kroppen? Måste kännas jättespännande. (Har själv inte barn men är 32 och haft några missfall) oavsett så kommer jag ihåg hur märkligt det kändes första gången 
  • Snarttrettio
    BeeHappy, 5 juli, andra barnet
    Silince, 7 Juli, fjärde barnet 
    Anonym (pcos), 9 juli, andra barnet
    Link92, 12 juli, andra barnet 
    Goodispodis, 14 juli, första barnet 
    GuldKvinnan, 15 juli, första barnet
    Tjatalagom, 15 juli, första barnet 
    Snarttrettio, 17 Juli, första barnet
    Ememem, 22 juli, tredje barnet
  • Snarttrettio
    Fruffe skrev 2023-11-12 09:41:37 följande:

Jag gjorde ett test med veckor idag. Fick 1-2. Dock blöder jag lite och har gjort i 3 dagar. Inte mycket men ändå varje gång jag går på toa?. Vågar inte ta ut något än? vad Tror Ni? Kan det vara nidblödning eller är det kanske början på ett missfall? :(

Hur långt gången är du? :) hur mycket blöder du?
  • Snarttrettio
    Flowerpower33 skrev 2023-11-21 18:43:50 följande:

Vet inte om jag vågar gå med här, men jag är ju gravid så känns som det är lika bra tills motsatsen bevisas så att säga. Blir mitt tredje barn 🥰

Hade BIM i torsdags, plussade då svagt och har sen dess testat varannan dag med en viss stegring, om än svagare än vad jag tycker hade känts bra. Får se hur det slutar men mina symtom ökar iallafall. Har fått otroligt ömma bröstvårtor och en slags värk i livmodern. Inte ont, utan mer som en tyngdkänsla. Svårt att beskriva 😂 

Ska till gyn på torsdag iallafall för att utesluta utomkveds så det är skönt! Kommer då vara i vecka 5+0 så vet inte om man kommer kunna se så mycket. Om jag ens får vul, kanske bara blir blodprov. 

Jag fick inte starka plus förrän ca en vecka (tror kanske till och med 10 dagar)efter BIM och i alla grupper jag är med i verkar det vara samma om inte fler dagar 🙈 så oroa dig inte för att de inte är så starka än.

Stort grattis 😍😀 lycka till på tors!
Svar på tråden Gravid med BF Juli ♡