Fick se ett litet hjärta slå idag på vul är idag i 6+5. Varit så otroligt orolig pga en större blödning förra veckan. Vill tipsa alla som bor i Stockholm och behöver vård/ultraljud att söka er till Octaviakliniken på Södermalm. Fick ett så otroligt fint bemötande, man är ju verkligen skör efter missfall och blödningar, men även utan det i bagaget kan ju oron verkligen ta över.
Jag tror att du som skriver ovan om att vi ska få missfall och att du inte får stöd i gruppen endast försöker provocera, trolla eller fjanta dig. Om du är seriös tycker jag synd om dig för att du inte känner dig sedd. När jag har skrivit om mina svårigheter eller lycka i gruppen så har kanske en person eller ibland ingen svarat, men det är inte antalet svar det handlar om. Bara att ha en plats att skriva på, veta att många läser och känner igen sig och tycker synd om mig eller glädjs med mig även om de inte skriver det, räcker för att känna en samhörighet. Jag läser och följer allas resa i gruppen, men jag har inte heller möjlighet att svara på allt. Jag har nog kanske svarat på någons inlägg 1-2 ggr. Så jag svarar inte mycket och förväntar mig heller inte jättemycket svar. Och det är helt ok. Hur många svar har du skrivit till de som mår dåligt?