• Anonym (Nico)

Jag k**llar en av mina anställda.

Borde jag fortsätta?

• Svar på tråden Jag k**llar en av mina anställda.
  • Anonym (s)

Om du har högre position så bör du inte göra det. Har ni samma nivå på arbetsplatsen så är det bara fortsätta så länge ni vill  

• Anonym ("Knolla"?)

Hur tänker du att vi ska kunna svara på det utan en berättelse?

Betyder "mina anställda" att du äger företaget?

Är du ägare så är det en sak. Är det så du inte gör det så är det en annan sak,

• Anonym (Greger)

Knolla på du..

• Anonym ("Knolla"?)
    Anonym (Greger) skrev 2023-10-25 19:40:37 följande:

Knolla på du..

Bara inte TS förlorar sitt arbete för att han knollar en av sina anställda.
  • Anonym (Greger)
    Anonym ("Knolla"?) skrev 2023-10-25 19:46:54 följande:
    Bara inte TS förlorar sitt arbete för att han knollar en av sina anställda.
    Förhoppningsvis så vet ingen om att dom knollar..
  • Pehrmedh

Håller med tidigare talare om att det är skillnad mellan "knullar" och "knollar".

"Knullar" TS en anställd så är det en sak, men "knollar" TS sin kollega så är det något helt annat.

• Finakvinnan

Hade sex med en kille på jobbet i covid perioden ångrar inte vi hade flera gånger tvättstuga personalrum osv innan jobbet kom vi tidigare ibland o mest kvällpass då vi va ensam avd övrig personal anade nog något men ingen visste va bästa sexet jag haft tyvärr var han gift o berättade det efter Då blev det inget men bästa sex jag haft 🙂

• Anonym ("Knolla"?)

Beror på om du "knullar" eller "knollar".

Vilket av det gör du?

• Anonym (Jag gör det med min chef)

Jag tycker det beror på...jag gör det med min chef men a) Jag är kär i honom och har vart det i många år b) det var på mitt initiativ c) Han är nyskild men när han läkt ihop från det så är jag 99,9% säker på att det kommer att bli vi och jag är gärna där för honom under tiden.

Men att bara kn**** sina anställda sådär känslolöst...det är inte ok alls. 

• Anonym (Chef)

Är chef på ett stort företag med många anställda, har satt på ett flertal kvinnliga anställda på mitt kontor, allt från unga praktikanter till upptagna kvinnor som har relationer med män på företaget.

Inte så lämpligt men ack är jag så lycklig.

• Anonym (Beror på)
    Anonym (Chef) skrev 2024-12-18 22:29:59 följande:

Är chef på ett stort företag med många anställda, har satt på ett flertal kvinnliga anställda på mitt kontor, allt från unga praktikanter till upptagna kvinnor som har relationer med män på företaget.

Inte så lämpligt men ack är jag så lycklig.

Bara du inte e gift så är det väl inget problem. Du är bara skyldig för det du gör mot din egen partner.
  • Anonym (.)

Starkt olämpligt ( men säkert härligt ) många bolag har en policy mot detta då din anställde sitter i beroende ställning för dig ( metoo ) dina chefer/ styrelse kan anse att du riskerar att hamna i jäv i ett flertal situationer.

Svar på tråden Jag k**llar en av mina anställda.