BUP
Hej! Jag har gått till BUP 1-2 ggr i veckan sen början på april iår. Jag mår dåligt och har blivit diagnostiserad med panikångest, medelsvår depression och ätstörning. Dessa diagnoser har jag haft ?på papper? hela tiden jag gått till BUP men inget har blivit det minsta bättre.
Jag har även problem hemma, mina föräldrar bråkar och jag har inte bästa relationen till min mamma. Vi har kontakt med Socialtjänsten för detta.
Jag tar tyvärr även droger ibland för att fly från det jobbiga. Då har det varit mest ecstasy. Så jag ska även börja gå hos Maria Ungdom. Sen har jag även ett självskadebeteende sen september 2022 i form av att jag skär mig över armar, ben och bröst. BUP vet om allt det här!
Okej det var lite background information, nu till frågan! När jag sitter och pratar på BUP får jag ofta panikångest känslor eftersom vi pratar om så jobbiga saker. Jag får känsla av att vilja springa ut på toan där och då och bara sätta mig på golvet, bryta ihop och skära mig. Jag undrar bara, vad händer om jag skulle göra så? Asså det kommer säkert hända någon gång och vill bara veta vad ni andra vet/tror kommer hända. Kommer dom bryta upp toadörren och göra polishandräckning in till psykakuten? Eller blir det ?bara? hemringning och typ soc anmälan?
Mvh, en tjej som behöver få svar!