Hur ofta i veckan äter ni ute mat?
Köper kanske mat ute en gång i veckan. Men inte på en fin resturang utan kanske en lunch resturang när man är ute på helgen eller så och shoppar
Lunchar ute kanske en gång i månaden. Köper hämtmat 0 till 2 gånger varje helg.
Ja du.... Äta middag ute på restaurang eller liknande blir kanske 1-2 gånger. Om året alltså. Lunch ute som donken kan bli en gång i månaden ungefär, det är mer för smidigheten än något annat för gott är det ju inte direkt.
Jag lunchar ute nästan varje dag.
Kanske tar en lunch ute 1-2 gånger i månaden. Äta middag ute ev när någon fyller år annars väldigt sällan. Lite oftare när på semester. Hämta pizza 1-2 gånger per månad
Hämtpizza en gång i månaden. Donken 1 gång förra sommaren, korvmoj en gång den här sommaren.
Restaurang 1-2 gånger per månad. Pizza nån gång i månaden. lunchrestaurang ca en gång i veckan.
Några gånger i veckan. Jag är ensamstående förälder och orkar/hinner inte alltid planera och laga mat, så då blir det pizza, burgare, sushi eller någon annan hämtmat. Snabbt och smidigt och underlättar i en stressig vardag.
En gång i månaden kanske. Jag förstår inte hur folk har råd med en massa hämtmat och restaurangbesök. Det är svindyrt särskilt när man har barn.
Restaurang max en gång om året. Pizza, hamburgare, thaimat kanske 4 gånger om året. Skulle aldrig ha råd att äta sånt varje vecka eller varje månad.