• Anonym (A)

Kan man bli gravid trots att man blöder från livmodertappen i samband med sex?

Som rubriken lyder. 
    Ha en fin dag!

• Svar på tråden Kan man bli gravid trots att man blöder från livmodertappen i samband med sex?
  • Anonym (A)

Puff Tungan ute

• Anonym (haftdetproblemet)

Jadå! Jag blev då det Oskyldig

• Anonym (Ja)

Ja självklart kan man det..... Spermier bryr sig liksom inte om några droppar blod.

• Anonym (35an)
    Anonym (A) skrev 2023-10-18 07:45:57 följande:
    Kan man bli gravid trots att man blöder från livmodertappen i samband med sex?

Som rubriken lyder. 
    Ha en fin dag!

Det påverkar inte möjligheten att bli gravid men blödningar från livmodertappen ska alltid kontrolleras av läkare.
  • Anonym (A)
    Anonym (Ja) skrev 2023-10-18 12:18:01 följande:

Ja självklart kan man det..... Spermier bryr sig liksom inte om några droppar blod.

Okej, tack för svar! Hoppas det är så :)
  • Anonym (A)
    Anonym (35an) skrev 2023-10-18 12:29:31 följande:
    Det påverkar inte möjligheten att bli gravid men blödningar från livmodertappen ska alltid kontrolleras av läkare.
    Tack för svar! Ja såklart! Jag har gjort många utredningar och opererat bort cellförändringar, men flera läkare har konstaterat att jag har blödningsbenägenhet och lättblödande livmodertapp. Eventuellt att koniseringen gjort att jag har ytliga blodkärl som blöder lätt vi sex.
Svar på tråden Kan man bli gravid trots att man blöder från livmodertappen i samband med sex?