Hur mådde ni efter uttag av kopparspiral?
Hej
Som rubriken lyder, hur mådde ni efter uttag av kopparspiral?
Tog ut min för 3 dagar sedan och har sån mensvärk!
Hej
Fortsättning från ovan,
Min mens är beräknad om drygt 1 vecka men det ilar i magen och trycker. Typ som mensvärk
När jag tog ut min kopparspiral så mådde jag faktiskt mycket bättre..
Jag har alltid haft en tuff jobbig mens..
Men när jag satte in kopparspiralen så gick jag från "tuff jobbig mens" till outhärdlig jobbig mens.
När jag tog ut kopparspiralen så var det tillbaka till "tuff jobbig mens".
Mådde genast mycket bättre, sen tog det LÅNG tid att bli av med kopparförgiftningen och när koppardumpningarna kom mådde jag hemskt i perioder. Tack och lov är det över nu men hela mitt nervsystem är tyvärr förstört av den där jävla kopparspiralen
Varför används ens kopparspiral? Verkar daterat med flera andra alternativ. Kopparöverskott är Inte bra för kroppen.
Varför används ens kopparspiral? Verkar daterat med flera andra alternativ. Kopparöverskott är Inte bra för kroppen.
Fråga till dig (Kopparn) kan inte citera dig av någon anledning.
Hur fick du reda på att du hade kopparförgiftning? Vilka symptom hade du samt vilka tester gjordes hos läkaren för att konstatera detta?
Fast kopparspiralen påverkar inte alls kroppen på något negativt sett. Iallafall inget som är bevisat
Hej
Märkte inget överhuvudatget, har haft tre kopparspiraler på raken.
Fast kopparspiralen påverkar inte alls kroppen på något negativt sett. Iallafall inget som är bevisat
Fråga till dig (Kopparn) kan inte citera dig av någon anledning.
Hur fick du reda på att du hade kopparförgiftning? Vilka symptom hade du samt vilka tester gjordes hos läkaren för att konstatera detta?