• Anonym (Mm)

    Om du ser en tjej med stor rumpa och säger till henne att din rumpa är sexig, anses det då vara trakasserier?

    Jag ser ofta en tjej med en stor rumpa och hon vill att jag ska berätta för henne att hon är sexig, men jag tror att det här kan vara trakasserier

  • Svar på tråden Om du ser en tjej med stor rumpa och säger till henne att din rumpa är sexig, anses det då vara trakasserier?
  • Anonym (Mx)

    Jag skulle spontant säga att det är en dålig ide.

  • Anonym (?)

    Och hur vet du att hon vill höra det?
    Du lär bli anmäld en vacker dag -hoppas jag

  • Anonym (Mm)

    Kan du förklara mer?vad du menar?

  • Anonym (Ja)

    Ja det är sexuella trakasserier. Enda gången du kan säga något sådant är om ni redan har en etablerad kontakt där det är ok att säga sådant. Låter inte som ni har det.

  • Anonym (Frigjort_idag)

    Så sexuellt frigjort som samhället är idag bör det inte vara några problem. Kör på.

  • Anonym (?)

    Ännu en runktråd från någon som aldrig sett en naken kvinna på riktigt.
    Om du gör det - hoppas du blir arresterad eller bättre, gäng-spö av tjejens vänner.

  • Anonym (K)

    Tvivlar på att det är trakasseri, möjligen ofredande. Oavsett så är det både tölpaktigt och olämpligt om du inte förstår det av dig själv.

  • Anonym (.)
    Anonym (Mm) skrev 2023-10-16 21:08:43 följande:
     hon vill att jag ska berätta för henne att hon är sexig, 
    Har hon sagt det till dig? I så fall undrar jag varför du ens frågar här. Det är vad hon vill som är det väsentliga. 
Svar på tråden Om du ser en tjej med stor rumpa och säger till henne att din rumpa är sexig, anses det då vara trakasserier?