Januari2021 skrev 2023-10-14 17:11:23 följande:
Ja, jag tror faktiskt att det var en nidblödning. Kanske kanske e det den som håller i sig lite eller en genombrottsblödning kanske. Som du säger så kan det ju bero på flera orsaker än missfall men hoppas inte att ett till ägg fäste 😂. Kämpigt nog att ta hand om ett hehe
Graviditetstesten har blivit lite starkare, både vanliga och testa tidigt så gravid är jag. Frågan e bara om det håller i sig. Håll tummar å tår!
p.s det här är 4e graviditeten. 2 ma (flera år emellan) och ett barn. Aldrig varit med om detta tidigare
Januari2021 skrev 2023-10-14 17:12:30 följande:
Glömde att säga att blödningen inte har tilltagit och är lite mera brun nu. Bara på pappret när jag torkar mig.
Med tanke på att du haft ett avbrott i blödningen, som återkom som ljusrosa, är det nog rätt säkert att säga att den nya blödningen inte var en nidblödningen. Om du fortsatt blöda från det att första blödningen kom hade man kanske kunnat resonera annorlunda. Så ja, jag håller det som osannolikt att den nya blödningen är en nidblödning, då finns andra mer rimliga orsaker. Men vad vet man! 🙈 Det är absolut positivt att gravtesten ökar i styrka och att blödningen övergått till brunt = gammalt blod. Jag håller iallafall tummarna för dig att det går hela vägen! ❤️