• Hejsan91hejsan

    Insta-story städvideor tragiskt?!

    Förlåt, men är det bara jag som tycker att det gått lite långt med sociala medier när folk har börjat filma när det städar för att sedan lägga upp en snabbspolad version i händelser på insta? Vad hände med att leva egentligen? Förlåt men enligt mig är det tragiskt. 

  • Svar på tråden Insta-story städvideor tragiskt?!
  • Anonym (Ja tragiskt med dessa trådstarter)

    Konstigt. Jag ser många som faktiskt tycker om det som i att de blir inspirerade att städa. Skadar ingen. Att vara elak skadar nog merDrömmer

  • Hejsan91hejsan

    Ja därför jag aldrig skulle skriva det till någon, men kan inte hjälpa att tycka att det gått lite långt. Och varför känner man att man måste filma sitt eget städande? känns som allt grunnar sig på de ständiga dopaminkickar vi får av att dela något?alla delar såklart det man själv vill men undrar mer vart mänskligheten är påväg? Lever någon någonsin i nuet numera?

  • Hon86

    Det är så tillfredställande att titta på! städvideos är min terapi 🙌🏼

  • Hejsan91hejsan

    Alltså håller ju delvis med om att det är tillfredsställande att kolla på iof. Men mer själva grejen om att ALLT ska filmas!? 

  • Anonym (Ja tragiskt med dessa trådstarter)
    Hejsan91hejsan skrev 2023-10-12 19:57:59 följande:

    Alltså håller ju delvis med om att det är tillfredsställande att kolla på iof. Men mer själva grejen om att ALLT ska filmas!? 


    För att det är enkelt att sätta på filmning och för att vi som gillar att titta på det ska bli tillfredsställda. 
Svar på tråden Insta-story städvideor tragiskt?!