Hur mycket har ni på klarna osv?
Vad har ni i skulder ? Obs det är en fråga till er som faktiskt har något, ni som inte har några krediter osv behöver inte svara.
Vad har ni i skulder ? Obs det är en fråga till er som faktiskt har något, ni som inte har några krediter osv behöver inte svara.
Och hur mycket har du då TS?
1000 kr max i fakturor.
Deras delbetalning är rena rama kapitel förstörelse.
Klarna och liknande företag har svinhög ränta och det är bara konsumtions lån. Att ha en massa skulder där är bara dumt.
Klarna och liknande företag har svinhög ränta och det är bara konsumtions lån. Att ha en massa skulder där är bara dumt.
Använder inte Klarna men betalar typ allt med kreditkort. Ca 20k i månaden. Men jag betalar alltid under räntefria tiden så det kostar inget.
23500
har ringt och fått mig spärrad så jag kan betala av det och sen inte använda mig av Klarna mer.
Förlåt att jag frågar men vad är syftet med frågan?
Du vill ju inte veta vad som är normalt att ha eftersom du exkluderar alla som har noll...för isåfall blir ju svaren missvisande.
Så vad är det du egentligen vill veta och varför?
Runt 400 000 kr i studielån. Gör mig ingenting.