• Anonym (Fröken)

Hur mycket har ni på klarna osv?

Vad har ni i skulder ? Obs det är en fråga till er som faktiskt har något, ni som inte har några krediter osv behöver inte svara.

• Svar på tråden Hur mycket har ni på klarna osv?
  • EnAnonumius

Och hur mycket har du då TS?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Xlr8

1000 kr max i fakturor.
    Deras delbetalning är rena rama kapitel förstörelse. 

• Anonym (H)
    Anonym (Fröken) skrev 2023-10-12 09:06:18 följande:

Vad har ni i skulder ? Obs det är en fråga till er som faktiskt har något, ni som inte har några krediter osv behöver inte svara.

Till och från någon tusenlapp på en eller två faktura som väntar på betalning.

Sen har jag en del andra skulder. som är mycket större
  • Sunflora

Klarna och liknande företag har svinhög ränta och det är bara konsumtions lån. Att ha en massa skulder där är bara dumt. 

• Anonym (Hm)
    Sunflora skrev 2023-10-12 10:20:35 följande:

Klarna och liknande företag har svinhög ränta och det är bara konsumtions lån. Att ha en massa skulder där är bara dumt. 

Det var ju inte de TS frågade efter. TS bad specifikt efter personer som HAR skulder på klarna
  • Anonym (max)
    Anonym (Fröken) skrev 2023-10-12 09:06:18 följande:

Max 1000 kr i fakturor. Betalar alltid allt inom 30 dagar, eller direktbetalning. 
  • Anonym (Abc)

Använder inte Klarna men betalar typ allt med kreditkort. Ca 20k i månaden. Men jag betalar alltid under räntefria tiden så det kostar inget.

• Anonym ($)

23500
    har ringt och fått mig spärrad så jag kan betala av det och sen inte använda mig av Klarna mer. 

• Sunflora
    Anonym (Hm) skrev 2023-10-12 10:40:35 följande:
    Det var ju inte de TS frågade efter. TS bad specifikt efter personer som HAR skulder på klarna
    Jag vet, jag kan läsa.
  • Anonym (S)

Förlåt att jag frågar men vad är syftet med frågan?
    Du vill ju inte veta vad som är normalt att ha eftersom du exkluderar alla som har noll...för isåfall blir ju svaren missvisande. 

Så vad är det du egentligen vill veta och varför?

• Anonym (Kl)

Runt 400 000 kr i studielån. Gör mig ingenting. 

Svar på tråden Hur mycket har ni på klarna osv?