• Anonym (Error)

Tycker du att män alltid gör fel

när det gäller relationer och sex?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att män alltid gör fel
  • Anonym (Tyra)

Men vad är de här för fråga? Jättekonstigt 

• Anonym (hoppsasa)

Ja exakt ALLA män gör ALLTID fel. Finns inget att hämta där.

• enola
    Anonym (hoppsasa) skrev 2023-10-08 11:33:39 följande:

Ja exakt ALLA män gör ALLTID fel. Finns inget att hämta där.

Men det är ju det vi kvinnor gillar, enligt många bittra singelmän. Åtminstone om vi med "fel" menar kriminella typer som behandlar kvinnor illa.
  • Anonym (Nej.)

Nej, jag tycker det är vanligare att kvinnor gör fel.

• Anonym (Man 30)

Det är ju helt olika från person till person? såklart.

• Anonym (Man 30)
    Anonym (Man 30) skrev 2023-10-08 12:00:56 följande:

Det är ju helt olika från person till person? såklart.

Rättning, inget frågetecken.
  • enola

Jag tror att alla emellanåt gör fel i relationer. Det är inget som är unikt för ett kön. Just nu upplever jag att min sambo gör precis allt rätt och är fullständigt fantastisk i en ganska jobbig situation. I andra relationer har min partner gjort oerhört många fel, och otvivelaktigt jag också.

• Anonym (besviken)

Jag är mitt i en pågående långvarig situation där jag tycker att min man agerar helt fel och för svagt/snällt. Jag är av uppfattningen att man måste stå på sig när andra försöker köra över en gång på gång, då de kommer att fortsätta tills de får mothugg.

Det är verkligen jättejobbigt, jag funderar på skilsmässa nu eftersom jag tappat respekten för honom som en vuxen, just i detta. Och jag kan tyvärr inte vara stöttande i det handlingssätt han valt, det går bara inte. Det går emot hela min personlighet.

Vill dock ge det hela en chans att blåsa över innan jag tar beslut.

• Anonym (Error)
    Anonym (besviken) skrev 2023-10-08 12:13:05 följande:

Jag är mitt i en pågående långvarig situation där jag tycker att min man agerar helt fel och för svagt/snällt. Jag är av uppfattningen att man måste stå på sig när andra försöker köra över en gång på gång, då de kommer att fortsätta tills de får mothugg.

Det är verkligen jättejobbigt, jag funderar på skilsmässa nu eftersom jag tappat respekten för honom som en vuxen, just i detta. Och jag kan tyvärr inte vara stöttande i det handlingssätt han valt, det går bara inte. Det går emot hela min personlighet.

Vill dock ge det hela en chans att blåsa över innan jag tar beslut.

Många kvinnor tycker att svenska män är veka och omanliga.
  • enola
    Anonym (Error) skrev 2023-10-08 12:16:35 följande:
    Många kvinnor tycker att svenska män är veka och omanliga.
    Gör de? 
Svar på tråden Tycker du att män alltid gör fel