Tycker du att män alltid gör fel
när det gäller relationer och sex?
när det gäller relationer och sex?
Men vad är de här för fråga? Jättekonstigt
Ja exakt ALLA män gör ALLTID fel. Finns inget att hämta där.
Ja exakt ALLA män gör ALLTID fel. Finns inget att hämta där.
Nej, jag tycker det är vanligare att kvinnor gör fel.
Det är ju helt olika från person till person? såklart.
Det är ju helt olika från person till person? såklart.
Jag tror att alla emellanåt gör fel i relationer. Det är inget som är unikt för ett kön. Just nu upplever jag att min sambo gör precis allt rätt och är fullständigt fantastisk i en ganska jobbig situation. I andra relationer har min partner gjort oerhört många fel, och otvivelaktigt jag också.
Jag är mitt i en pågående långvarig situation där jag tycker att min man agerar helt fel och för svagt/snällt. Jag är av uppfattningen att man måste stå på sig när andra försöker köra över en gång på gång, då de kommer att fortsätta tills de får mothugg.
Det är verkligen jättejobbigt, jag funderar på skilsmässa nu eftersom jag tappat respekten för honom som en vuxen, just i detta. Och jag kan tyvärr inte vara stöttande i det handlingssätt han valt, det går bara inte. Det går emot hela min personlighet.
Vill dock ge det hela en chans att blåsa över innan jag tar beslut.
Jag är mitt i en pågående långvarig situation där jag tycker att min man agerar helt fel och för svagt/snällt. Jag är av uppfattningen att man måste stå på sig när andra försöker köra över en gång på gång, då de kommer att fortsätta tills de får mothugg.
Det är verkligen jättejobbigt, jag funderar på skilsmässa nu eftersom jag tappat respekten för honom som en vuxen, just i detta. Och jag kan tyvärr inte vara stöttande i det handlingssätt han valt, det går bara inte. Det går emot hela min personlighet.
Vill dock ge det hela en chans att blåsa över innan jag tar beslut.