Hej
Jag mottages gärna förslag vad lillasyster ska heta ? Storasystrarna heter Lydia & Ebba
Ava, Elsa , Leah, Selma . Signe, Julia eller något annat 🙂 ? Mottages gärna åsikter förslag . Tack på förhand .
Jag mottages gärna förslag vad lillasyster ska heta ? Storasystrarna heter Lydia & Ebba
Ava, Elsa , Leah, Selma . Signe, Julia eller något annat 🙂 ? Mottages gärna åsikter förslag . Tack på förhand .
Dräm till med nåt som skiljer sig.
Rosalie.
Fast Britt-Marie vore jäkligt uppkäftigt och förmodligen en av de första ungarna som heter det när det blir populärt igen.
Ett sånt namn skulle passa ett bortskämt yngstabarn.
Hade jag fått en dotter gillar jag Eira. Frun ratar det för att en hälsocentral Heter så, men va fan alla namn har väl asociationer!?
Lydia, Ebba och Evelina passar fint tycker jag.
Av dessa namn, Selma
Hade jag fått en dotter gillar jag Eira. Frun ratar det för att en hälsocentral Heter så, men va fan alla namn har väl asociationer!?
Astrid, Vendela, Ottilia och Fanny är mina förslag.
Tack så mycket för alla fina förslag 😊
Tack så mycket för förslag Silje, Ester , Alva och Astrid gillar jag.
Ava tycker jag är jättefint om man bor i engelsktalande land, på svenska blir det bara konstigt...
Signe och Selma var fina till. Spontant tänker jag att det är fint att de får varsin bokstav, så slipper en känna sig utanför också.
Annie, Alma, Kitty, Nora, Milla, Filippa.
Tack så mycket för synpunkter förslag ☺️ jag gillar Annie Väldigt mycket men sambon gillar inte . Nora är också fint . Alma heter kusinen . Men bra förslag där med varsin bokstav .
Ada
Hilma
Beda
Barbro
Gertrud
Astrid
Sigrid
Britt
Ulla-Britt
Stina
Helga
Saga