Tidigare gravid än vad man trott
Behöver solskenshistorier!! Jag är gravid i v 8 (7+4) vad jag har trott Utifrån min senaste mens första dag 14/8 men på vårat första ultraljud såg dem ingen graviditet?? jag blev så chockad och ledsen.. jag åkte hem och tog test direkt och det visade direkt jättestarkt så jag kontaktade gyn och fick komma på en kontroll, där kunde dem inte heller hitta någon graviditet så dem misstänkte utomkvedshavandeskap men ku de inte fastställa något, mitt hcg låg även på 500 och nu efter två dagar har varit på Väsk igen och mitt hcg har ökat till över 700, är det normalt?? Kan det vara så att jag är mycket tidigare gravid ä vad jag trott?? Min mens har alltid varit jätte oregelbunden Så jag hoppa verkligen! Min slemhinna hade även vid detta besök blivit tjockare vilket dem tyckte var bra men dem kan inte säga något mer eftersom dem inte vet.. jag har inte Haft ont alls! Jag hade en liten blödning för 2 veckor sedan men tänkte att det kunde vara en mellanblödning eller bidblödning!! finns det fortfarande hopp?