• Anonym (Hjälp)

Hjälp mig tyda test!

Ännu en tråd om gravtest. Vill inte vara gravid. Vet ej när mensen ska komma, tog testet mitt på dagen. 13 dagar efter senast jag hade sex. Ser något liiiitet, men tänker att det mer är där ett streck hade varit om det var positivt? ska självklart ha ett nytt imorgon men behöver lite sinnesfrid ikväll. Hjälp? vad tror ni? 

• Svar på tråden Hjälp mig tyda test!
  • Anonym (Lis)

Ser inget. 
    Tycker inte det ser ut som att dina markeringar är på det stället där sträcket brukar vara.

• Anonym (Hjälp)

Okej tack, skönt!! 

• Anonym (Hjälp)

Va?! Vadå såklart plus?? Det är det väl inte?? Alltså jag ville ju ha input, och jag vill som sagt inte vara gravid. Så jag hör ju hellre att det är neg. Men solklart är det väl hur som inte?

• Anonym (Hjälp)

Ingen mer som kan uttala sig om detta? Kan inte sova här ..

• Anonym (Lis)
    Anonym (Hjälp) skrev 2023-09-28 23:10:11 följande:

Ingen mer som kan uttala sig om detta? Kan inte sova här ..

Skit i den kommentaren. Nån som bara ville jävlas.
  • Anonym (Hjälp)

Tack ❣️hoppas det 

• Anonym (klopi)
    Anonym (Hjälp) skrev 2023-09-29 00:04:23 följande:

Tack ❣️hoppas det 

Ja - helt uppenbart bara nån idiot som ville göra sig lustig. Jättekul, minsann. Hursomhelst, jag ser inte heller nåt alls på din bild, så, fingers crossed Hjärta. Hoppas du sover nu, och att det ff visar neg nästa gång du testar - uppdatera gärna om hur det går.
  • Lilant

Är ingen idiot som vill göra mig lustig. Är en person som tagit för många grav test i mina dagar och vet att det där är plus. Men lyssna du på folk som styker dig medhårs istället för sanningen om det får dig att må bättre.ni är då dom lustiga som vill leva i förnekelse haha.  

• Anonym (Hjälp)

Tog ett nytt test på morgonen efter (igår). Såg inget då. Dock fortfarande ingen mens och jag var jätteyr imorse. Har aldrig hänt, men googlade och yrsel stämmer på pricken in på ?kristallsjuka?. När jag varit uppe några timmar känns det mycket bättre, mår kanske lite illa men tror mest att det är för att jag är hungrig. Googlat och fått fram att 19 dagar efter sex ska test vara giltigt vid oregelbunden mens, det är på onsdag. 

• Anonym (HHa)
    Lilant skrev 2023-09-29 06:56:57 följande:

Är ingen idiot som vill göra mig lustig. Är en person som tagit för många grav test i mina dagar och vet att det där är plus. Men lyssna du på folk som styker dig medhårs istället för sanningen om det får dig att må bättre.ni är då dom lustiga som vill leva i förnekelse haha.  

Yeah right. TS har ju inte ens satt sina markingsstreck pår rtt plats var strecken är på de där testen.

Har gjort säkert över 100 såna tester så jag har koll.
  • Anonym (Li)

Då har du nog inte lärt dig tyda dem, för vi andra ser att det är solklart blankt!
  • Anonym (klopi)

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 
    Anonym (HHa) skrev 2023-09-30 12:51:32 följande:
    Yeah right. TS har ju inte ens satt sina markingsstreck pår rtt plats var strecken är på de där testen.

Har gjort säkert över 100 såna tester så jag har koll.
    Anonym (Li) skrev 2023-09-30 14:17:42 följande:
    Då har du nog inte lärt dig tyda dem, för vi andra ser att det är solklart blankt!

Exakt så!
  • Anonym (klopi)
    Anonym (Hjälp) skrev 2023-09-30 12:38:34 följande:

Tog ett nytt test på morgonen efter (igår). Såg inget då. Dock fortfarande ingen mens och jag var jätteyr imorse. Har aldrig hänt, men googlade och yrsel stämmer på pricken in på ?kristallsjuka?. När jag varit uppe några timmar känns det mycket bättre, mår kanske lite illa men tror mest att det är för att jag är hungrig. Googlat och fått fram att 19 dagar efter sex ska test vara giltigt vid oregelbunden mens, det är på onsdag. 

Hjärta Då håller vi tummarna för onsdag då!
  • Anonym (Lis)
    Anonym (Hjälp) skrev 2023-09-30 12:38:34 följande:

Kristallsjukan är väldigt obehaglig och hade inte gått över så fort. Mycket vanligare dessutom att yrsel beror på vätskebrist tex.
Svar på tråden Hjälp mig tyda test!