• dumunge

    Han är inte intresserad men kan inte gå vidare!

    Känner mig så töntig! Jag dejtade en kille i ett par månader och allt kändes bra, nyligen började han dock på sitt drömjobb och behövde hastigt flytta, han tyckte då att vi borde sluta träffas då han inte kan ha något seriöst mitt i allt. Vi pratade senare ut och han sa att han gärna vill träffa mig men avslutade det istället helt då han inte kan ha något seriöst just nu. Vi bestämde oss ändå för att fortsätta höras och om tid finns ses någon gång ibland. Vi har hörts en del men senaste två veckorna har han blivit mer kall, han kan fortfarande skriva att han tänker på mig och saknar mig, vi har tom planerat att ses men fick förhinder. Men, han hör inte av sig alls lika mycket som förut och han kan ignorera mina meddelanden ibland, jag känner mig som en tonåring men blir galen! Att han verkar bry sig mindre och mindre om mig gör mig så ledsen även om jag inte förväntar mig ett förhållande. Jag märker ju att hans intresse svalnar mer och mer men ändå kan jag inte hålla mig från att höra av mig trots att jag varje gång skäms efter!
    Hur har ni gjort för att släppa någon ni verkligen tycker om men som ni vet inte känner lika starkt tillbaka, trots att inget sagts rakt ut? Är ju så svårt att klippa kontakten om man fortfarande vill ha personen i sitt liv och förmodligen lever lite på hoppet fortfarande. Ville väl mest skriva av mig och se om någon har tips på att komma över någon som aldrig riktigt var ens partner.
  • Svar på tråden Han är inte intresserad men kan inte gå vidare!
  • Anonym (O)

    Förlåt ts men han är inte intresserad. Om han var det hade han givetvis kunnat ha något seriöst trots nytt jobb och flytt.

    Han har väl kvar en liten länk till dig om han inte träffar någon annan, då kanske du kommer duga en stund.

    Släpp kontakten. Han vill ju inte ha dig, så onödigt och tråkigt att du går där och hoppas och slösar din tid.

  • dumunge
    Anonym (O) skrev 2023-09-28 05:17:17 följande:

    Förlåt ts men han är inte intresserad. Om han var det hade han givetvis kunnat ha något seriöst trots nytt jobb och flytt.

    Han har väl kvar en liten länk till dig om han inte träffar någon annan, då kanske du kommer duga en stund.

    Släpp kontakten. Han vill ju inte ha dig, så onödigt och tråkigt att du går där och hoppas och slösar din tid.


    Tack, du säger ju det jag redan vet men av någon anledning verkar man vilja ignorera det ändå haha. Så svårt att bryta helt när man ändå vill ha någon form av kontakt, romantisk eller ej. Men det är mer destruktivt i längden egentligen. Ska verkligen försöka på allvar att skita i honom nu!

    Tack för svar
Svar på tråden Han är inte intresserad men kan inte gå vidare!