Lergigan, blir rastlös
Har fått Lergigan mot ångest men märker att jag inte riktigt kan ligga/stå still. Det kryper i kroppen. Tog första gången igår. Är detta nåt som kan försvinna när kroppen vant sig?
Har fått Lergigan mot ångest men märker att jag inte riktigt kan ligga/stå still. Det kryper i kroppen. Tog första gången igår. Är detta nåt som kan försvinna när kroppen vant sig?
Lergigan ska väl vara lugnande, inte tvärtom?
Jag har fått Lergigan för sömnen nu men det händer ingenting för mig. Ingen lugnande eller sövande effekt, inga biverkningar, ingenting.
Jag har fått Lergigan för sömnen nu men det händer ingenting för mig. Ingen lugnande eller sövande effekt, inga biverkningar, ingenting.
Ja det ska vara lugnande.
Undrar mest om krypningarna ger sig med tiden. ifall jag ska fortsätta ge det en chans
Ja det ska vara lugnande.
Undrar mest om krypningarna ger sig med tiden. ifall jag ska fortsätta ge det en chans
Den skiten blev jag riktigt knäpp och arg av.
Men det är ju allergimedicin i grund och botten. Allergimedicin kan man bli det av. Det påverkar ju immunförsvaret. Så kanske är det inte så lustigt.
Allergimedicin som kan vara lugnande för vissa ja.
Har flera vänner som också mår dåligt av den.
Prata med din läkare ts. Men ett tips från mig är öva avslappning, släng iväg mobiler, tv osv, ut i naturen.