• Anonym (Sundae)

Vem är bäst i sängen, män eller kvinnor?

Det här gäller när man träffar nån som är mycket yngre. Har unga tjejer bättre sex med äldre män, eller har unga killar bättre sex med äldre kvinnor?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är bäst i sängen, män eller kvinnor?
  • Anonym (Abc)

Män tycker kvinnor är snyggare än vad kvinnor tycker män är snygga. Kvinnor får alltid mannen att komma.

Alltså är kvinnor bättre i sängen. Vilket också är tvunget för artens överlevnad. 

• Anonym (Sundae)
    Anonym (Abc) skrev 2023-09-24 12:41:12 följande:

. Kvinnor får alltid mannen att komma.

Sant! Kvinnor (när de väl kommer) har väl oftare längre och fler orgasmer Glad
  • Anonym (öö)

Men hur ska man veta det, om man bara haft sex med ena sorten? 

Dessutom antar jag det beror på individen, inte könet. 
    Jag har haft sex med några olika män som alla var runt 45 när det hände. De var olika bra. 

• Anonym (K34)

Oavsett ålder, det sämsta är oerfarna män.  

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Sundae)
    Anonym (Id...) skrev 2023-09-24 20:28:30 följande:
    ☕🦖
    Gulligt Glad
  • Anonym (Sundae)
    Ascendere skrev 2023-09-24 16:00:44 följande:
    Vem är det som startar alla de här nonsenstrådarna? Vad är syftet? 
    Tidsfördriv. Nonsens, med lite allvar i botten.
  • Anonym (B)

Kvinnor är bättre i alla åldrar.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Anonym2)

Jag som man är så klart bäst jag kommer alltid👏 oftast kommer kvinnan, men i bland misslyckas hon.

• Anonym (Hin håle)

Jag känner sjäääälvklart att jag är bättre....speciellt när jag ligger med en ung snygg tjej. Då är jag såååå bäääst att jag sprutar både snabbt och mycket när hon suger. 

• Anonym (L)
    Anonym (Abc) skrev 2023-09-24 12:41:12 följande:

Män tycker kvinnor är snyggare än vad kvinnor tycker män är snygga. Kvinnor får alltid mannen att komma.

Alltså är kvinnor bättre i sängen. Vilket också är tvunget för artens överlevnad. 

Kvinnor får inte alls alltid mannen att komma. Många gånger är det nog så att mannen själv ser till att han kommer.

Att män kommer oftare vid sex är inte så konstigt eftersom de flesta kvinnor inte kan komma av penetrationssex, många kvinnor behöver stimulans på klitoris för att kunna komma.

Finns inga som helst belägg för att kvinnor är bättre i sängen. Det är högst individuellt.
Svar på tråden Vem är bäst i sängen, män eller kvinnor?