Vem är bäst i sängen, män eller kvinnor?
Det här gäller när man träffar nån som är mycket yngre. Har unga tjejer bättre sex med äldre män, eller har unga killar bättre sex med äldre kvinnor?
Det här gäller när man träffar nån som är mycket yngre. Har unga tjejer bättre sex med äldre män, eller har unga killar bättre sex med äldre kvinnor?
Män tycker kvinnor är snyggare än vad kvinnor tycker män är snygga. Kvinnor får alltid mannen att komma.
Alltså är kvinnor bättre i sängen. Vilket också är tvunget för artens överlevnad.
. Kvinnor får alltid mannen att komma.
Men hur ska man veta det, om man bara haft sex med ena sorten?
Dessutom antar jag det beror på individen, inte könet.
Jag har haft sex med några olika män som alla var runt 45 när det hände. De var olika bra.
Oavsett ålder, det sämsta är oerfarna män.
Kvinnor är bättre i alla åldrar.
Jag som man är så klart bäst jag kommer alltid👏 oftast kommer kvinnan, men i bland misslyckas hon.
Jag känner sjäääälvklart att jag är bättre....speciellt när jag ligger med en ung snygg tjej. Då är jag såååå bäääst att jag sprutar både snabbt och mycket när hon suger.
Män tycker kvinnor är snyggare än vad kvinnor tycker män är snygga. Kvinnor får alltid mannen att komma.
Alltså är kvinnor bättre i sängen. Vilket också är tvunget för artens överlevnad.