• Anonym (M)

Vilken typ av porr

Vilken typ av porr föredrar ni och varför?
    Själv så föredrar jag små klipp där man verkligen hör hur kvinnan njuter och att de går för henne! Sitter man och onanerar samtidigt så går de fort som satan för mig!

• Svar på tråden Vilken typ av porr
  • Freddie K

Jag gillar det mesta. Gärna lesbiskt eller gruppsex eller så. Gärna om kvinnan njuter mycket och stönar mycket och så. Skäms

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Det min man tittat på)

Jag gillar att titta på det min man tittat på. Han sparar länkar till porrklipp i en mapp som kallas "tågbanor och fiskegrejer". Han är inte direkt ett snille när det gäller att gömma sin porr. Det är snygga brudar som dansar nakna och/eller onanerar. Jag kan även se vad han har sökt för han vet inte hur man rensar internethistorik.

• Anonym (BJ)

Avsugningar och att hon blir tagen bakifrån. Ibland att hon suger av flera män. Jag fantiserar ofta att jag gör det som hon gör.

• Ztiff2
    Anonym (BJ) skrev 2023-09-23 09:49:18 följande:

Avsugningar och att hon blir tagen bakifrån. Ibland att hon suger av flera män. Jag fantiserar ofta att jag gör det som hon gör.

Du menar att din flickvän suger av någon annan och blir knullad av flera män ?
  • Anonym (BJ)
    Ztiff2 skrev 2023-09-23 10:05:32 följande:
    Du menar att din flickvän suger av någon annan och blir knullad av flera män ?
    Nej, jag gillar porr där kvinnan suger av män och blir tagen bakifrån. Jag fantiserar ofta att jag suger kuk och blir tagen.
  • Fantomas666

Jag älskar att titta på de korta klippen min fru har spelat in (eller jag), när hon träffar andra kåta män.

• Anonym (Asi)
    Fantomas666 skrev 2023-09-23 10:30:08 följande:

Jag älskar att titta på de korta klippen min fru har spelat in (eller jag), när hon träffar andra kåta män.

Så härligt.
  • rostigsaab

Klipp som känns äkta, där jag får känslan av att de som har sex gör det för att de är kåta och vill ha sex. 

Svar på tråden Vilken typ av porr