• Cocarillo

    Hjälp tyda graviditetstest

    Har testat med RFSU testa tidigt, är på dag 30 i min cykel, brukar ha allt från 27-31 dagars cykel. Sambo tycker att strecket är för svagt för att det ska räknas. Men är jag knäpp som tycker att detta är positivt? Till saken hör att jag inte får positivt med graviditetskollens stickor, eller möjligtvis mega-svagt streck som man endast kan se med ficklampa typ. 
    Bilden med vitast bakgrund har det gått 1 minut, och den med gråare bakgrund tog jag efter 10 minuter. 

  • Svar på tråden Hjälp tyda graviditetstest
  • Anonym mamma38

    Vänta några dagar och ta ett till test. Det verkar ju positivt i mina ögon, men skulle sejfa och ta ett till test. 

  • yny

    Tycker att det ser positivt ut 😊 testa igen om ett par dagar och se om det är starkare! Och om det är positivt - grattis! 😄

  • svansmamman

    Jag skriver här också, det där är solklart positivt! Att strecket är svagt har ingen betydelse, det är ändå positivt! Jag är helt övertygad om att ett digitalt kommer visa gravid om du testar med ett sådant, det gjorde det för mig när jag fick liknande streck på det där testet. 🥰

Svar på tråden Hjälp tyda graviditetstest