• Martin29

Tror min tjej är otrogen

Misstänker att min tjej är otrogen.  Vi har inte legat på länge och hon jobbar mycket mycket övertid. 

känns som hon inte vill vara med mig längre? 

jag älskar henne och vet inte vad jag ska göra utan henne. 

• Svar på tråden Tror min tjej är otrogen
  • MrBundy
    Martin29 skrev 2023-09-20 20:43:57 följande:
    Tror min tjej är otrogen

Misstänker att min tjej är otrogen.  Vi har inte legat på länge och hon jobbar mycket mycket övertid. 

Vad får dig tro hon är otrogen? Hon kanske bara inte orka ligga eftersom hon jobbar mkt?
  • Anonym (Z2)

Vissa killar gillar när sin tjej ligger med andra 

• Anonym (Hin håle)

Hur går det när du försöker prata med henne? 

• Anonym (Hin håle)
    Anonym (Z2) skrev 2023-09-20 21:34:17 följande:

Vissa killar gillar när sin tjej ligger med andra 

Och vissa gillar röda bilar? 
    Dock verkar det inte som att TS vill låna ut sin flickvän. 
  • Anonym (Z2)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-09-21 06:50:33 följande:
    Och vissa gillar röda bilar? 
    Dock verkar det inte som att TS vill låna ut sin flickvän. 
    Känner du TS eller gör du som alla andra dina inlägg att du tar för givet att du vet allt om vad trådstarare vill ha för svar?
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Z2) skrev 2023-09-21 07:14:25 följande:
    Känner du TS eller gör du som alla andra dina inlägg att du tar för givet att du vet allt om vad trådstarare vill ha för svar?
    Som den något över normalbegåvade fullt tänkande människa jag är så är jag både kapabel till att känna in en känsla i det jsg läser men även, hör och häpna läskunnig och har en god ordförståelse. 
    Utelämnar vi min känsla, dock tror jag att den stämmer, så borde ordet ''otrogen'' innebära just att TS misstänker otrohet och förstår man vad ordet ''otrohet'' betyder så behöver man inte känna TS för att förstå att han kanske inte vill låna ut sin flickvän. 

Frågor på det? 
  • Rivjärnet92
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-09-21 08:26:50 följande:
    Som den något över normalbegåvade fullt tänkande människa jag är så är jag både kapabel till att känna in en känsla i det jsg läser men även, hör och häpna läskunnig och har en god ordförståelse. 
    Utelämnar vi min känsla, dock tror jag att den stämmer, så borde ordet ''otrogen'' innebära just att TS misstänker otrohet och förstår man vad ordet ''otrohet'' betyder så behöver man inte känna TS för att förstå att han kanske inte vill låna ut sin flickvän. 

Frågor på det? 
    Över normalbegåvad...HAHSHSHSHSHSHSHS. Dagens skämt och stora lögn.
  • Anonym (Hin håle)
    Rivjärnet92 skrev 2023-09-21 08:45:16 följande:
    Över normalbegåvad...HAHSHSHSHSHSHSHS. Dagens skämt och stora lögn.
    Nu blir jag ju sårad, på riktigt. 
    Rivjärnet som jag beundrat så...

Usch nä fy...
  • Anonym (Casanova)
    Martin29 skrev 2023-09-20 20:43:57 följande:
    Tror min tjej är otrogen

Antar att det finns fler subtila orsaker som gör att du är misstänksam, om jag nu inte brukar vara den svartsjuka typen.

Skulle hon vara otrogen med en arbetskamrat, eller tror du inte ens hon är på jobbet?

Har du möjlighet att åka och titta när hon kommer ut från jobbet lite diskret?
  • Anonym (Nyfiken)

Har hon stora bröst? Kanske till och med sillisar? Då skulle jag vara seriöst orolig.....

• Nino1

Om du har starka misstankar så är det förmodligen så.Du känner din tjej bäst.har hon förändrats mot dig

Svar på tråden Tror min tjej är otrogen