• jannes

    Första ggn du slicka en fitta

    Finns en liknande om suga en kuk,nu gäller det första gången  du slicka en tjej-kvinna eller blev slickad.

  • Svar på tråden Första ggn du slicka en fitta
  • Anonym (glömmer aldrig)

    Var en sommardag ensam hemma när jag var 16. Jag och kompisarna hade fest, jag tog upp min 15-åriga flickvän på rummet, vi hånglade och jag vet inte vad som hände men vips var hennes byxor av och jag var där nere och slickade.

    Glömmer det aldrig, vi var väldigt kåta båda två. Men i efterhand flinar jag åt hur tafflig jag måste varit, tror jag slickade överallt på fittan bara, hittade nog aldrig klittan tror jag :)

    Minns hur otroligt vacker hennes fitta var. Har ett fotominne av hur den såg ut än idag.

    Sedan dess har det blivit på många fler. Jag älskar det verkligen och de flesta kvinnor brukar också älska det är min bild.

  • Anonym (-)

    Jag var 42 första gången.

  • Anonym (Oj)

    Min tjej var liksom jag 17 och jag kommer ihåg synen och doften. Frisk "västkust" och så varm och våt. 
    Visste väl inte heller var jag skulle slicka riktigt, hahaha Det löste sig med tiden, tunga och fingrar hittade rätt.
    Älskar att få smaka på mina kvinnor.

  • Anonym (40ish)

    Kommer inte riktigt ihåg var ju 25 år sen nu..  Hade dock givetvis tittat på instruktionsfilm innan och visste precis var alla delar satt. Minns att det smakade speciellt. Inte illa men lite surt.

  • Anonym (Tonguekiss)

    Då njöt jag för fullt att tungslicka knoppen och suga på den ordentligt.

  • Anonym (Oj)

    Flertalet o.n.s har varit förvånade över att bli slickade. Är det så ovanligt?

  • Anonym (16)

    Var 16 år hemma hos min dåvarande flickvän. Höll på ganska länge, men tror hon generellt sällan om någonsin fick orgasm så.

    Det var spännande men också lite frustrerande första gångerna. Hon gav väldigt tydliga instruktioner under tiden och det kändes svårt att ge henne njutning på rätt sätt. Påfrestande för käken och tungan då jag kunde hålla på uppåt 40 minuter eller liknande. Känslan av att inte vara tillräckligt bra på det förtog en del av njutningen, även om jag också gillade det. Kändes obalanserat då hon snabbt kunde tillfredsställa mig med sin mun.

  • C64HotWheel
    jannes skrev 2023-09-16 17:11:23 följande:
    Första ggn du slicka en fitta

    Finns en liknande om suga en kuk,nu gäller det första gången  du slicka en tjej-kvinna eller blev slickad.


    Första gången jag slickade en kvinna då var jag 31år.


    Hon var 55+ , en kvinna jag träffat några gånger för trevliga stunder på två. Var fjärde gången jag var hemma hos henne som hon frågade om jag ville testa att slicka.


    Jag hade länge dragit mig för att testa att slicka, men ville ändå prova så klart.


    Efter några slick så var jag helt lyrisk, dock var inte hon lika glad för mina bristande kunskaper.


    Men efter den gången så blev det så att jag slickade henne minst i två långa perioder varje gång vi träffades och hon bekräftade mina framsteg på området och gav mig så klart instruktioner och tips på hur jag skulle förbättra mig.

  • Anonym (Rude)

    Det var med en lite äldre kvinna, första jag hade sex med. Jag var nervös och kunde inte behålla ståndet, så jag slickade henne istället. Jag hade läst mycket om sex, noveller t ex. Plötsligt dök det upp i huvudet nåt jag läst, säkert en novell, att kvinna gillade när hon fick ett par fingrar i sig. Jag testade det, och det hade hon inget emot Flört Jag kände när hon fick orgasm.

  • Anonym (Rude)
    Anonym (Rude) skrev 2023-09-17 10:32:10 följande:

    Det var med en lite äldre kvinna, första jag hade sex med. Jag var nervös och kunde inte behålla ståndet, så jag slickade henne istället. Jag hade läst mycket om sex, noveller t ex. Plötsligt dök det upp i huvudet nåt jag läst, säkert en novell, att kvinna gillade när hon fick ett par fingrar i sig. Jag testade det, och det hade hon inget emot Flört Jag kände när hon fick orgasm.


    Jag hade ju ingen aning om hur hon skulle smaka, men jag minns att det var lite syrligt. 
Svar på tråden Första ggn du slicka en fitta