• Anonym (BAJSNÖDIG ÄR JAG INTE)

Man får ej kille som inte är inom LSS när man är det själv vill ej ha fattiglapp

Vill ha en kille. Är inom LSS. Man kan ej få kille på tinder om man är inom lss. Alla ska fråga en vad man jobbar med. säger man lss vill ingen ha en!  Vill ha en kille som inte är inom lss. De är såna fattiglappar. de inom lss. Är brat inom LSS. De ska skita vad jag jobbar med de är inte ihop med mitt jobb de på tinder. Jag vill ha en normal kille utan diagnos med pengar. De på jobbet kan ej simma då får jag som älskar att bada bada själv och har down dyndrom och är alkisar. fan inget jag vill ha. passar ej i min fina familj att va ihop med en alkis

• Svar på tråden Man får ej kille som inte är inom LSS när man är det själv vill ej ha fattiglapp

Jag vill ha en normal kille. De närmaste normala killarna man kommer är boendestödjarna de får man ej gilla....gillat 2 och gick över gränsen på en!!!!. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. normal kille vill man ha som vill ha en som är inom lss men för bra för det!!! ingen fattiglapp. brat på dv suger. man får göra allt själv men riktig jobb never för lite semester. dv är slappt och bra!!!

jag vill ha en hot kille som värsta rockern................... i dont want a ordinary guy son hon sjnger i greasee jag vill ha en cool rider nej jag vill ha en rocker. men hon fick 2 i en. en vanlig och en cool rider. jag får en tjej och en kille! ja gvill ej ha en kile som  stamma och har svamp mellan naglarna, jag vill ej ha en kille med down syndrom, som är alkis. ja gvill ha en belevad kille med klas och stil från östermal med pengar man kan leva glamour liv med

• Yllop

Här ser vi varför man inte ska starta trådar på fyllan.

• Anonym (Knepet är...)

Knepet är förmodligen att inte svara "skall du skita i" när en man frågar vad du jobbar med, samt inte börja orera om bristande simkunnighet; cp-skada och att du har försökt ligga med 2 av dina boendestödjare, åtminstone inte de första fem minutrarna. Utan vara trevlig, lyssna, föra en normal konversation osv.

Jag är förmodligen en större loser än dig och mer psykiskt störd än dig men har ändå en bra, vettig kille. Så det beror inte på LSS osv. faktiskt. Det är ett minus men inte det som skrämmer bort alla, utan det är förmodligen ditt beteende.

Bara se vad du döpt dig själv till i tråden. Det vittnar om att du kanske har ett jobbigt beteende och att du har en del att jobba på.

• Anonym (M)

Förstår knappt vad du skriver och det jag förstår låter crazy. Om du skriver på detta sätt med killar så förstår jag om ingen blir intresserad.

• Anonym (Rik Fattiglapp?)

Arbetar inom LSS och åker ibland på att betalar statlig inkomstskatt, då jag inte orkat gjort min skatteplanering ordentligt. 

Skulle inte klassa mig som rik, men då man valt att minska sina lön och dessutom är tvungen att skatteplanera för att slippa statlig inkomstskatt.
    Då är man ingen fattiglapp. 

Jag har en kronisk sjukdom och dyslexi, men klarar mig bra. 

Det du söker är något som bör anses åtråvärt, då kommer du ha betydligt mer konkurrens än om du var på jakt efter en betydligt mindre åtråvärd kille.
    Vad ska du konkurrera med, vad har du att erbjuda som dom andra tjejerna saknar?

Du verkar ha låga inkomster, oförmåga att skriva och formulera dig på svenaka.
    Du verkar ha en annorlunda och minst sagt spännande verklighetsuppfattning, för att vara diplomatisk.

Jag har för visso sovit 4 timmar senaste 48 timmarna, så är rätt mosig i huvudet.
    Men jag fattar näst intill inget av vad du skriver i dina inlägg. 

• Anonym (Nfnf)

Tror mer det handlar om vad du säger. 

• Anonym (K)

Varför vill du inte ha någon i din egen liga?

Anonym (K) skrev 2023-09-14 07:43:35 följande:

Varför vill du inte ha någon i din egen liga?

För de är fattig lappar och en med diagnos som är bipolär och makt galen vill man ej ha. Vill ha en normal kille för de man känner är så jobbiga älskar att bada men bada ensam är inget kul om den man är ihop med ej gillar att bada
    Anonym (Rik Fattiglapp?) skrev 2023-09-14 07:09:43 följande:

Arbetar inom LSS och åker ibland på att betalar statlig inkomstskatt, då jag inte orkat gjort min skatteplanering ordentligt. 

Skulle inte klassa mig som rik, men då man valt att minska sina lön och dessutom är tvungen att skatteplanera för att slippa statlig inkomstskatt.
    Då är man ingen fattiglapp. 

Jag har en kronisk sjukdom och dyslexi, men klarar mig bra. 

Det du söker är något som bör anses åtråvärt, då kommer du ha betydligt mer konkurrens än om du var på jakt efter en betydligt mindre åtråvärd kille.
    Vad ska du konkurrera med, vad har du att erbjuda som dom andra tjejerna saknar?

Du verkar ha låga inkomster, oförmåga att skriva och formulera dig på svenaka.
    Du verkar ha en annorlunda och minst sagt spännande verklighetsuppfattning, för att vara diplomatisk.

Jag har för visso sovit 4 timmar senaste 48 timmarna, så är rätt mosig i huvudet.
    Men jag fattar näst intill inget av vad du skriver i dina inlägg. 

Ja folk som har barn som skriker hela natten måste ha det jobbigt. Fattar ej hur folk orkar med det livet spec om man är kirurg.  Du lär somna vid ratten när du kör till jobbet och riskera köra i diket och sen när du står där och operaerr somnar du för din jäkla unge skrikit hela natten så du bara kunnat sova 4 timmar. fy för sånt lv andra har dvs gå till trist jobb varje dag 9-5 sen vara helt slut efter en tråkig och jobbig dag på jobbet med jobbig chef som gått en på nerverna och man har dels pms! så man blir mer irriterad sen ska du hämta ungarna på dagis som ej vill gå hem så du blir mer irriterad sen är det bilkö när ni ska hem så tar det mer tid och du blir mer irriterad sen ska du laga mat och sen hjälpa med läxorna och du kanske är ensamstående med. sen vill du se 8 serier på tv med.
Svar på tråden Man får ej kille som inte är inom LSS när man är det själv vill ej ha fattiglapp