• rebbrebb

    Semesterweekend/bli gravid

    Jag vill att jag och min sambo ska åka iväg en weekend. Bo på hotell och bara älska.


    Göra barn är målet!


    Absolut kan man ha en sån helg hemma. Men hemma är alltid vardag. Man samlar ihop en tvätt som man kan tvätta eller andra vardagsbestyr. Jag vill vara naken en helg. En helg där vi kan få äta upp varandra. 


    Nu behöver jag tips. Har ni haft dessa tankar och verkställt dom?

    Var åkte ni? Vilket hotell? Hur såg helgen ut? Var ni nakna hela tiden eller gjorde ni annat också?

  • Svar på tråden Semesterweekend/bli gravid
  • Anonym (Bygg upp)

    Haha först och främst, vilket spännande ?projekt?! Nu har båda våra graviditeter varit ?hoppsans?, men likväl har vi haft några mer romantiskt lagda helger på hotell - om vi uttrycker oss så. Det jag tänker kan bli knepigt är ju att det förutsätter att du har ägglossning precis den helg ni bokar in, annars är projektet rätt bortkastat. Om din ägglossning är som en klocka, och ni är beredda på att ni kanske inte träffar ägglossningen på er borta-helg är det såklart bara att tuta och köra! 


    Gällande upplägget med aktiviteter då. Jag och min sambo har uppskattat att bo på spahotell. Mysa länge på rummet på dagen, piffa till sig för att äta en romantisk middag, gå på spa och sen viga resten av kvällen och natten åt närhet. Dels bygger man upp en spänning genom att göra sig extra fina, käka god mat och bara fokusera på varandra följt av lättklädda kroppar mot varandra under spa-upplevelsen. Dels blir inte fokuset på att bara ligga hela dagen. Personligen hade jag nog inte gått igång så mycket på att veta att ?okej, upplägget är att vi ska ligga hela helgen? när vi planerat en hotell-helg, det är upplevelsen runtomkring som gör att lusten byggs upp ORDENTLIGT. Men det är så vi funkar, kanske går ni mer igång på annat. 


    För att avsluta då. Om jag var ni skulle jag planera in något mer än att bara ligga hela dagen. Som sagt var, piffa till sig följd av middag och spa rekommenderas varmt. Då kan ni ändå spendera majoriteten av dagen åt att hänga på hotellrummet med fördragna gardiner, växla mellan rummen och kanske beställa upp room-service mellan liggen. 


    Hoppas ni får en fantastisk helg, lyckas pricka in äl och att det sedan resulterar i en bebis! ❤️

Svar på tråden Semesterweekend/bli gravid