• Anonym (Saknar honom)

Jag var nog bara hans leksak

Nu sitter man här, känner sig så lurad och sårad. Men jag var nog bara en leksak för honom. Tänkte att nu har jag träffat en mogen man, en man jag respekterade djupt.  Jag nyseparerad och han i skilsmässa. Trodde jag. 

Jag såg skilsmässopappren och jag litade så innerligt på honom. Jag föll djupt. Här står jag nu ensam. Jag kanske blev den klassiska nr 2, ett tidsfördriv. 

Vi bor nära varandra så jag kommer nog att springa in i honom i tid och otid. 

ledsen jag känner mig. 

• Svar på tråden Jag var nog bara hans leksak
  • 19mark82

är han ff ihop med sin fru? misstänker du att han träffade dig i smyg? jag hade isf hört av mig till frun o låtit henne veta 

• Anonym (V)

Jag hade nog tagit kontakt med hans fru, inte för att vara elak utan för att hon behöver veta, så hon kan ta eget beslut om hon vill gå eller inte.

• Anonym (Saknar honom)

Kan inte citera tyvärr. 

Helt ärligt så vet jag inte, jag har själv kollat med tingsrätten och sett ansökan om skilsmässan. 

eftersom vi bor väldigt nära varandra så vill jag ogärna skapa ngt drama för jag klarar inte det. Jag trodde att jag mött mannen i mitt liv, men ja - kanske va en leksak trots allt :( 

Svar på tråden Jag var nog bara hans leksak