Hur vet jag om jag faktiskt är kär?
Jag vet inte om jag är kär eller om jag söker tröst. Jag har sen fyra månader tillbaka lämnat en relation med en man som var i 8år. Vi har tre små barn gemensamt. Jag har träffat en kvinna jag blivit "kär" i som jag varit tillsammans med och som jag tror var en stor orsak till att jag lämnade mitt förra förhållande. Men samtidigt vet jag inte om jag är kär i henne eller om jag bara försökte söka kärleken hos någon annan. I mitt förra förhållande visade han inga känslor ingen kärlek eller respekt. Jag tröttnade efter många år av försök att jag ville ha bekräftelse att jag var hans fru. Sedan som sagt träffade jag henne på jobbet och det sa bara klick. Men nu sådär tre månader senare vet jag inte om jag ångrat mig och vill tillbaka till mannen... Jag har sån ångest varje dag och jag mår fruktansvärt t
Dåligt. Samtidigt älskar jag henne och vill vara med henne. Hon är en fantastisk person. Hur vet jag om jag är kär eller om jag bara ville ha tröst och bekräftelse? Hon gör mig glad och jag älskar att ha henne i min närhet. Hatar att sova utan henne.