Blev debiteras för tjänsten som var ej utfört
Hej
jag har bokat tjänsten inom bokadirekt.
Jag bokade tjänsten Nytt set förlängning endast (gel färg/glitter/ombre) (design extrapris ) 60 minuter, 450 kr
När jag kom fram bemötte jag av en kvinnlig personal som satt med sin mobil och pekade mot bordet och sa ?välj färgen du vill ha? Jag sa till henne att jag har redan bestämt. Jag ville ha svart. Hon sa OK Hon frågade ?vill du förlänga den? (jag valde ju nytt sett förlängning) Jag svarade ?Ja? När jag satt ner sa hon att det kommer kosta 600 för din tjänst. Jag sa det stod 450 Hon sa men du ville ha färg, det kostar 500 och att ta bort gamla färg kostar 100kr så det blir 600. Jag förklarade att jag har gjort innan på dem andra salong, och det kostade inte extra. Hon sa varför frågade du inte innan du boka Jag svarade att jag var på plats igår, bad om hjälp men ni sa jag ska boka själv via bokadirekt Under tiden hon satt där och pratade med mig, tittade hon knappt på mig då hon satt och glo på sin mobilen. Fram till hon var riktigt irriterad på mig då la hon ner sin mobil och pekade på mina naglar ?du ville förlänga med färg och det kostade extra? Jag sa jag får kolla med bokadirekt och tog upp min mobil då jag skulle ringa bokdirekt Kvinnan tog upp sin mobil igen och sa Du ta det med bokdirekt, jag skickat faktura ändå? Hela situationen känns så otrevligt och jag kände inte alls så bra så jag gick därifrån och sa till henne att jag kommer inte betala då jag fick inte tjänsten jag har bokat för.
Nu skickade hon faktura på 498 kr
Varför Ska jag betala för tjänsten jag inte fick.