• Anonym (Ber inte om ursäkt)

Brev till min älskares hustru

Förstår att du tänker mycket nu. Känslorna trängs med förnuftet och du undrar, "Hur kunde det bli så här'?" 
    Kanske är du uppfylld av ilska och besvikelse. Ja, jag förstår nog lite av vad du känner. 
    Jag och din man blev förälskade, inledde ett förhållande och du har absolut ingen skuld till detta. När du och din man möttes var ni unga och kära. Ni gifte er, bildade familj och levde ett bra liv tillsammans fram tills jag kom in i bilden.

Vi kunde inte motstå våra känslor, givetvis försökte vi men de blev tillslut oss övermäktigt och när första steget tagits var det omöjligt att stoppa.  
    Vi har försökt att avsluta många gånger men det slutar alltid med att vi inte kan hålla oss från varandra. 
    Jag är inte stolt över vad vi gjort. Har under dessa år haft både samvetskval och ångest över situationen därför är jag idag lättad över att du äntligen fått veta. 

Jag älskar din man

• Svar på tråden Brev till min älskares hustru
  • Anonym (Varför?)

Har mannen lämnat sin fru?
    annars verkar han ju inte vilja gå vidare med dig utan stanna hos sin fru.

Om han lämnat henne och hon vet om dig, varför då strö salt i såren?
    Han älskade henne en gång i tiden om han inte gör det fortfarande, då kanske han gör likadant mot dig längre fram.

Varför skriva ett brev? skulle du själv som gift få ett sådant brev i från din mans älskarinna? vad tillför det?

eller är det bara ett brev då skrivit t och inte kommer att skicka? men ändå vad tillför detta brev? övertala dig själv om hans kärlek till dig eller vad?

• Anonym (F)

Bra där ts. Skicka brevet så frun har en chans att vara lycklig också, med någon annan, istället för att leva ett falskt liv!

• Anonym (Vadtrordu)

Om han verkligen älskade dig varför har han inte lämnat sin fru för din skull? Är du kanske bara ett litet äventyr? En liten adrenalinkick? Vad får dig och tro att om han lämnade att han inte kan göra samma sak mot dig? Kanske är det så att de har en överenskommelse att träffa andra ibland? Frun vet kanske om dig redan? Kan du lita på att det han säger är sant?
    Många frågor du måste ställa dig själv. Kanske bättre lämna och se dig om efter en fri man istället, för din egen skull.

• Anonym (M)

Eh nej, skicka inte det brevet om det är på riktigt. Hon skiter fullständigt i vad du känner och vad du och hennes (ex?)man har ihop. 
    Skadeglad much?

• Anonym (Frun)

Brev till min mans älskarinna

Hej!
    Du är inte den första och inte den sista. Njut så länge det varar. Jag och min man har ett gott liv tillsammans och du är bara en parentes i vår tillvaro. Våra barn har sin pappa i hemmet och vi har fina semestrar, familjehögtider och ja, även sex tillsammans. 

Ha det gott
    Frun

• Anonym (Klockrent)
    Anonym (Frun) skrev 2023-09-09 13:58:04 följande:

Brev till min mans älskarinna

Hej!
    Du är inte den första och inte den sista. Njut så länge det varar. Jag och min man har ett gott liv tillsammans och du är bara en parentes i vår tillvaro. Våra barn har sin pappa i hemmet och vi har fina semestrar, familjehögtider och ja, även sex tillsammans. 

Ha det gott
    Frun

Klockrent👍😁💪
  • Anonym (Oink)

Men varför skulle hon vara ilsken och besviken? Hon blir ju av med en gris. Det är ju bara en befrielse. Synd att hon inte fick veta det tidigare bara. Men nu när är du är ihop med nöff nöff så är hon ju fri att träffa en riktig man.

• Anonym (??)

TS . varför lägger du texten här? Tror du att hans fru läser härinne? För det finns ju inget syfte med att låta oss okända läsa det. 

• Anonym (F)
    Anonym (??) skrev 2023-09-09 14:17:27 följande:

TS . varför lägger du texten här? Tror du att hans fru läser härinne? För det finns ju inget syfte med att låta oss okända läsa det. 

Tror det är ts version av att vara "ärlig" mot frun och få ur sig sina tankar utan att behöva vara ärlig mot henne. Lite som man gör med en dagbok kan man säga. Tror inte ts kan stå för detta irl alls! Annars hade hon redan skickat brevet till frun istället för att starta en tråd.
  • Anonym (Berit)

Så fint att TS förstår vad hustrun känner och så glad hustrun kommer att bli när hon läser att TS haft dåligt samvete och nu känner sig lättad. Öh?

Svar på tråden Brev till min älskares hustru