• planerar barn123

Ägglossning efter förlossning?

När fick ni tillbaka ägglossningen efter förlossningen? I synnerhet ni som inte ammar.

• Svar på tråden Ägglossning efter förlossning?
  • Anonym (Elin79)

Inom 2 mån, båda gångerna.
    Första ammade jag 5v, andra bara delamning för "mys" då och då.

• Anonym (Ca en månad)

Hej 
    födde en ängel och därför blev det naturligt ingen amning alls och min äl kom efter prick 4 veckor 

• planerar barn123
    Anonym (Ca en månad) skrev 2023-09-08 16:02:14 följande:

Hej 
    födde en ängel och därför blev det naturligt ingen amning alls och min äl kom efter prick 4 veckor 

Beklagar sorgen Jag förlorade mitt första barn i samband med förlossningen, men har inte fått ÄL ännu (7 veckor senare). Skönt att höra att det kan gå såpass snabbt ändå.
  • Anonym (Ca en månad)
    planerar barn123 skrev 2023-09-09 18:48:17 följande:
    Beklagar sorgen Jag förlorade mitt första barn i samband med förlossningen, men har inte fått ÄL ännu (7 veckor senare). Skönt att höra att det kan gå såpass snabbt ändå.
    Så hemskt ledsen, jag vet exakt vad du går igenom, den sorgen går inte att jämföra med nånting annat. Vilken vecka var du i? 
  • planerar barn123
    Anonym (Ca en månad) skrev 2023-09-10 17:43:32 följande:
    Så hemskt ledsen, jag vet exakt vad du går igenom, den sorgen går inte att jämföra med nånting annat. Vilken vecka var du i? 
    Vecka 41. Hoppas att ägglossningen inte tar för lång tid att komma tillbaka så att vi kan försöka igen. Har hört att det kan ta upp till ett år och fortfarande vara normalt Rynkar på näsan
  • Anonym (Ca en månad)
    planerar barn123 skrev 2023-09-11 12:55:11 följande:
    Vecka 41. Hoppas att ägglossningen inte tar för lång tid att komma tillbaka så att vi kan försöka igen. Har hört att det kan ta upp till ett år och fortfarande vara normalt Rynkar på näsan
    vi har försökt snart ett år:( det kan ta tid, jag ville också bli gravid direkt eftersom saknaden är eneorm. 
  • planerar barn123
    Anonym (Ca en månad) skrev 2023-09-11 13:31:28 följande:
    vi har försökt snart ett år:( det kan ta tid, jag ville också bli gravid direkt eftersom saknaden är eneorm. 
    Vi försökte i två och ett halvt år innan första graviditeten så jag förstår att det är tufft Hjärta
  • Anonym (Ca en månad)
    planerar barn123 skrev 2023-09-11 15:51:34 följande:
    Vi försökte i två och ett halvt år innan första graviditeten så jag förstår att det är tufft Hjärta
    Vi hade inte kämpat lika länge men 1,5 år. så vi svävade på moln men sjukvården sabbade allt :(  man känner ju panik över att plussa igen samtidigt som man faller I bitar varje gång mensen kommer 
Svar på tråden Ägglossning efter förlossning?