• Anonym (Hon)

"Hemmafrun" söker er hjälp!

Jag har i flera år skrivit trådar om mitt liv med min numera exmake. Har bytt konto och kan inte för mitt liv hitta de gamla. Finns det någon här som har någon kvar i sina favoriter?

Han har tydligen beslutat sig för att starta krig mot mig och jag försöker samla alla bevis på hur han varit jag kan komma på. Skulle vara evigt tacksam om någon kan hjälpa mig!

• Svar på tråden "Hemmafrun" söker er hjälp!
  • Anonym (J)
    Anonym (Hon) skrev 2023-08-30 21:15:22 följande:

Jag har i flera år skrivit trådar om mitt liv med min numera exmake. Har bytt konto och kan inte för mitt liv hitta de gamla. Finns det någon här som har någon kvar i sina favoriter?

Han har tydligen beslutat sig för att starta krig mot mig och jag försöker samla alla bevis på hur han varit jag kan komma på. Skulle vara evigt tacksam om någon kan hjälpa mig!

Trådar du skrivit på ett forum har begränsat bevisvärde

Plus det kan ingen vara säker på att det verkligen är du
  • Anonym (Hon)
    Anonym (J) skrev 2023-08-30 21:26:10 följande:
    Trådar du skrivit på ett forum har begränsat bevisvärde

Plus det kan ingen vara säker på att det verkligen är du
    Jag var så pass aktiv att många kände igen mig ganska direkt när jag skrev nya, så därav att jag hoppas att någon kommer kunna hjälpa.

Det i kombination med annat jag har som styrker det tror jag det kan väga något iaf... skadar iaf inte att försöka...
  • Anonym (rr)

Har du sökt via google? Jag har ingen aning om vem du är så kan inte hjälpa där tyvärr.

• Anonym (A)
    Anonym (Hon) skrev 2023-08-30 21:15:22 följande:

Vet du inte hur han behandlat dig? 

Vad är det för krigshandlingar han tänker utföra, och hur skulle det hjälpa dig att hitta dessa trådar? 

• Anonym (Sök)

Har du testat sökfunktionen högst upp på sidan? Sök på ditt ansvändarnamn eller annat som stack ut. 

• Anonym (Nej)

TS, det spelar ingen roll om du hittar dina gamla inlägg, du kan aldrig bevisa att de är dina ändå.

• Anonym (sneakpeak)

du får nog specificera mer än "hemmafrun" vad handlade trådarna om. Finns det något specifikt att söka på?

• Anonym (Lis)

Om du kommer ihåg namnet på nån trådstarten du gjort så googla på dem.
    annars är det tyvärr rätt svårt att söka på trådar här...

• Anonym (Googla)

Du får googla. Har själv googlat fram gamla trådar, men man behöver ha rätt bra koll på vilka ordval som tråden har. Hemmafru funkar knappast - det blir enormt många träffar.

hemmafru site:www.familjeliv.se 

Svar på tråden "Hemmafrun" söker er hjälp!