• Bohemstina

    Kvinnor som smiskar kvinnor.

    Finns det såna kvinnor? Verkar vara mest män som vill ge.

  • Svar på tråden Kvinnor som smiskar kvinnor.
  • Anonym (K)

    För många år sedan hade jag en äldre kvinna som gav mig smisk. Men hon lever inte längre. Har inte hittar någon sedan dess även om jag varit i kontakt med några som varit intresserade men de har inte känts rätt. Nu tvivlar jag nästan på att jag någonsin ska få uppleva det igen.

  • Anonym (MrsX)

    Jag har en yngre kvinna som behöver smisk ibland. Vi fick kontakt för många år sedan på Darkside, har du provat där? Det är säkert inte lika vanligt med kvinnor som vill smiska kvinnor som män som vill smiska kvinnor men vi finns.

  • Bohemstina

    Det var trevligt att höra , jo jag har provat men mest än som vill och det är svårt att hitta en kvinna som gör det.Hade jag en nu så skulle hon få ge mig direkt men som sagt! Svårt att hitta en .

  • flygrl

    I samband med en träff för BDSM-intresserade ville en kvinna ge mig smisk (och pisk) men då jag visserligen är undergiven men hetero avböjde jag. Så ja, det du TS efterfrågar finns deffo. På Darkside skulle jag också kolla om jag va du som MrsX redan föreslagit. 😉

  • Anonym (Bitjejen)

    Jodå, det har nästan alla mina flickvänner gjort på mig. Och jag på dom. Varför skulle det vara ovanligt?

    Tjejer är mkt bättre på det än män, allt dom gör med sina händer är mkt känsligare.

  • Bohemstina

    Jo du har rätt , har fått kontakt med en .
    Det stämmer mycket väl att tjejer är bättre på det och det avslutas inte med sex! 

  • Anonym (Bitjejen)
    Bohemstina skrev 2023-09-13 10:35:17 följande:

    Jo du har rätt , har fått kontakt med en .
    Det stämmer mycket väl att tjejer är bättre på det och det avslutas inte med sex! 


    Vad bra!

    Ja, sex med tjejer är grymt mkt bättre överlag imo. För mig avslutas det definitivt med sex eller är snarare under sex. Men det finns väl flera sätt att göra det på.
  • Bohemstina

    Ja visst är det så , sex med tjejer är mycket mjukare men kan vara väldigt hårt med men beröringen är på en annan nivå. 
    Henne jag ska träffa är hetro så hon har gjort klart vilka delar hon kommer att ägna sig åt så jag får mitt.

  • Anonym (Bitjejen)
    Bohemstina skrev 2023-09-13 11:06:43 följande:

    Ja visst är det så , sex med tjejer är mycket mjukare men kan vara väldigt hårt med men beröringen är på en annan nivå. 
    Henne jag ska träffa är hetro så hon har gjort klart vilka delar hon kommer att ägna sig åt så jag får mitt.


    Absolut. Just den där möjligheten att växla mellan både hårt och sensuellt är något speciellt. Eller hur, beröringen är helt annorlunda.

    Aha. Har varit med en straight kvinna och det var ok, mest för att hon var så överraskad över hur bra det var jämfört med männen hon varit med. Men min flickvän är lesbisk och det passar mig mkt bra, dom uppskattar kvinnor helt och hållet. Såklart ;)
  • Bohemstina

    Jo inte alla som har den möjligheten .
    Jag tycker ju det här med att man ska klä av sig och med en man så ska det oftast kännas på brösten , nypas , daskas ...
    Skinkorna och ett finger trängs in ...händer att man ska suga upp dom ...
    Då faller hela bort så att säga .

    Att hon är hetro är så skönt :) 
    Jo det kan jag tro att hon var överaskad men underbart att dom vill prova .

  • Anonym (Bitjejen)
    Bohemstina skrev 2023-09-13 12:03:36 följande:

    Jo inte alla som har den möjligheten .
    Jag tycker ju det här med att man ska klä av sig och med en man så ska det oftast kännas på brösten , nypas , daskas ...
    Skinkorna och ett finger trängs in ...händer att man ska suga upp dom ...
    Då faller hela bort så att säga .

    Att hon är hetro är så skönt :) 
    Jo det kan jag tro att hon var överaskad men underbart att dom vill prova .


    Nej, man gör ju det som känns bra helt enkelt.

    Jag gillar vissa delar av sex med män, styrkan osv. men det är något med hur okänsliga dom jag män jag varit med är ja. Det är för hårdhänt och inte alls sensuellt. Jo kärleksfullt när jag varit i relationer men inte erotiskt. Med kvinnor har det alltid varit sexigt på en annan nivå, mer rått men inte okänsligt.

    Aha, du är kanske hetero med, det är därför du tycker det är bra om kvinnan är det?
  • Bohemstina

    Kan inte ha sagt det bättre , nej det spelar ingen roll om kvinna är hetro eller bi eller lesbisk för min del , det som du beskriver så kan det vara mycket råare och det är ju det jag söker , sen vad hon gör med mig bryr jag mig inte så mycket om .

  • Anonym (Bitjejen)

    Finns ju gott om kvinnor på tinder och her, på tinder är det mer casual, her mer relationsinriktat. Eftersom jag har en preferens för kvinnor som är femme men ändå med en sorts maskulin sexuell energi så brukar jag söka mig till dom när jag varit singel. Dom mer typiskt kvinnligt mjuka är nog mindre inriktade på den mer råa sexualitet där smisk ingår.

  • Anonym (K)

    Jag är själv bi och har inget emot sex med män men när det gäller smisk så vill jag inte ha sex alls efteråt utan vill gråta ut över en kvinnas knän som vet hur hon ska hantera det. Saknar det så otroligt mycket, hoppas verkligen jag får uppleva det igen.

  • Sofiaan

    Du känner ingen som ger rejält med smisk? 
    Eller om du själv ger , letar efter en stadig som vill ge.

Svar på tråden Kvinnor som smiskar kvinnor.