• Miami8002

Drogtest

Hej! 

jag har en anhörig som fått orosanmälan på sig vad gäller droger. Hur görs drogtesterna på soc, hår, urin, eller blod?? 

😩😩

• Svar på tråden Drogtest
  • Anonym (E)

Varför är det viktigt för dig?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (E)
    felicityporter skrev 2023-08-24 16:35:58 följande:

idiot

Fint att tipsa när det kan vara barn inblandade
  • Anonym (Tjoo)

Det är inte viktigt för mig att veta, det är en fråga jag ställer för den som frågat mig?.

• felicityporter
    Anonym (E) skrev 2023-08-24 17:05:25 följande:
    Fint att tipsa när det kan vara barn inblandade
    Fint att kalla mig idiot bara för att jag försöker hjälpa en medmänniska i nöd och önskar personen lycka? Säger mer om dig än mig. Solig
  • Anonym (E)
    felicityporter skrev 2023-08-24 17:40:17 följande:
    Fint att kalla mig idiot bara för att jag försöker hjälpa en medmänniska i nöd och önskar personen lycka? Säger mer om dig än mig. Solig
    En medmänniska som kan vara anmäld av goda skäl för barn eller helt enkelt sitt eget bästa? ja, superbra människa du är, verkligen

• Anonym (E)
    Anonym (Tjoo) skrev 2023-08-24 17:19:36 följande:

Det är inte viktigt för mig att veta, det är en fråga jag ställer för den som frågat mig?.

vem är du dåTungan ute
  • Anonym (Donna)
    felicityporter skrev 2023-08-24 17:40:17 följande:
    Skit i personen bara.
  • felicityporter
    Anonym (Donna) skrev 2023-08-24 18:22:28 följande:
    Skit i personen bara.
    Jag försöker, men ibland är det svårt när vissa personer inte känner ett uns av empati och inte besitter några som helst kunskaper om misdbruksvård och/eller soc men ändå känner sig manade att kalla mig idiot som kommer med konkreta svar och lyckönskningar till en rak fråga. Det är sorgligt på något vis och det är såna människor som gör missbruk så stigmatiserat i samhället och är hela anledningen till onödigt lidande. Både hos vuxna OCH barn.
  • Anonym (Donna)
    felicityporter skrev 2023-08-24 18:33:21 följande:
    Jag försöker, men ibland är det svårt när vissa personer inte känner ett uns av empati och inte besitter några som helst kunskaper om misdbruksvård och/eller soc men ändå känner sig manade att kalla mig idiot som kommer med konkreta svar och lyckönskningar till en rak fråga. Det är sorgligt på något vis och det är såna människor som gör missbruk så stigmatiserat i samhället och är hela anledningen till onödigt lidande. Både hos vuxna OCH barn.
    Jag förstår dig mycket väl.
    Har egen erfarenhet med en son som rökt på under x antal år.
    Ska inte berätta någon lång historia om det, men det blev iallafall så att det var tvunget med drogtester under en period.

Han har berättat i efterhand hur han gjorde och det stämmer rätt bra med det du skrev.
    Sedan har han berättat ännu mer som man kan göra för att manipulera men det låter jag nog bli att skriva här.

Idag är sonen på banan igen, som tur är. 
Svar på tråden Drogtest