• Elmth

Vi som är 35+ och längtar efter barn

Hej alla härliga barnlängtande 35+are!!

Jag undrar om det är fler som skulle vilja följa varandra i barnverkstäderna? Skulle vara så intressant att dela med sig av erfarenheter, symptom, mående osv osv. Även fast det är högst inviduellt! Men det känns så mycket bättre att kunna hålla någon i handen, typDrömmer

Jag och min sambo har bestämt oss för att öppna verkstan. Vi har inga barn sedan tidigare. 

För 3 veckor sedan hade jag fast glad gubbe på CB ÄL test så vi körde ett bullbak på ÄL-3 och ÄL-1. Jag mäter alltid på morgonen, så när jag mötte ÄL den dagen tänkte jag att "äh nu behöver vi inte köra nå mer eftersom vi bakade igår"

Från ÄL+5 hade jag stenhårda bröst, ont i huvudet, ryggvärk, typ ägglossningsvärk, törstig som tusan, hungrigare än normalt(som ett tomt hål i magen) och nös massor!! Var helt säkert på att vi hade lyckats på första gången, även fast det är väldigt liten chans..

Men så idag, till och med en dag före min beräknade mens som alltid kommer på exakt dag, så kommer hon den där tanten i rött. Så himla trist. Och ja jag vet att det är naivt att tänka så efter första försöket.. Men man hoppas ju alltid!

Så.. Är det fler här som planerar barn just nu som vill hänga med här i tråden? Glad

Vi förhåller oss till helst både ÄL plus, minus samt BIM plus, minus då det varierar så olika i våra cyklar. Min är normalt 25 dagar. 

• Svar på tråden Vi som är 35+ och längtar efter barn
  • EFW

Hej,
    Bra intiativ 😊 Det finns dock redan en liknande tråd där vi är ett gäng som hänger. Kom gärna dit 😊

Svar på tråden Vi som är 35+ och längtar efter barn