Anonym (Lyckad eller ej) skrev 2023-08-20 09:27:33 följande:
Är jag sexuellt lyckad eller misslyckad?
Efter en lång olycklig relation då jag suktat efter de sexuella äventyr man kunnat läsa om här på FL, så har jag nu fått uppleva saker som för några år sedan uppfattats helt overkliga. Samtidigt som jag inte lyckats med vad som framställs som normalt. Så jag kan inte bestämma om jag ska känna mig som sexuellt lyckad eller misslyckad man. (Varför det spelar roll vore ett ämne för en annan tråd.)
Jag har å ena sidan
Legat med två olika kvinnor samma dag, vid mer än ett tillfälle
Legat med tre olika kvinnor på en vecka, vid mer än ett tillfälle
Haft ihop det med flera upptagna kvinnor, oftast med dem drivande (Moraliska aspekten är en annan tråd)
Utan att be om det fått avklädda bilder skickade till mig av andra kvinnor medan jag varit i relation
Å andra sidan har jag:
Aldrig ens varit i närheten av en Tinderdejt
Aldrig ens varit i närheten av att släpa hem någon från krogen
Inte kommit upp i genomsnittliga 15 sexpartners (på det dryga året jag varit skild)
Är jag någon att vara avundsjuk på (för andra än incels), eller är jag snarast patetisk/misslyckad som inte lyckas få ONS på normalt vis???
Jag vill inte kalla dig sexuellt misslyckad eller lyckad men du verkar ha en viss förmåga för att hamna i saker som kan orsaka sexuell olycka.
Legat med 2 olika samma dag? Potentiellt väldigt olyckligt/riskabelt. Kvinnorna kan korsa varandra, möts och du riskerar förlora bägge. "Den som gapar efter mycket" Det är riskabelt. Ena dagen kung som har två olika på samma dag, nästa dag dumpad av inte en utan två och sitta och gråtrunka i sin ensamhet.
Upptagna kvinnor. Det där kan bli väldigt olyckligt, det finns bedragna män som hade kunnat ta ut aggressionen på dig. Kan bli värre än att få stryk med. Är en av damernas man tex. någon serbisk maffiaboss så blir det värre än ett blått öga.
Nakenbilder som upptagen är ju bara irriterande. Ju snyggare tjej som skickat dem ju värre är det. Vad skall man göra med det som upptagen om man inte är en sån som vänstrar? Är bara ledsamt att få och får en att tvivla på sin relation. Kanske tänka på ett för snålt sexliv och hur det kunde vart om man saknade moral. bara sorgligt.