• Hemma man

Fråga gällande otrohet och hennes svar.

Ligger till så att jag verkligen försöker förstå henne.
    Är det rimligt har 5 år historik på deras otrohet.

Hon verkar varit en helt annan menniska än vad hon varit mot mig.
    Samt att när jag försöker ställa frågor om det.
    Så vill hon bara att jag ska radera allt slita läsa.
    Samt att hon hävdar att hon haft psykos förträngt det.

Vi försöker gå vidare men många grejer jag inte får svar på.
    Och hon bryter ihop när jag tar upp det.
    Är skit jobbig blir på defence.
    Vill ge upp allt för hon inte pallar frågorna jag ställer.

Tror typ hon igenligen har svaren.
    Men vill absolut inte sägja dom.
    För hon tror att det kommer aldrig funka om hon verkligen säger det jag frågar om.

Tillex att hon gjort nar drivit om mig med honom osv.attbdom haft helt annulunda sex än vad vi har haft.att dom till och me knullat på raster på jobbet.
    Fast med mug har jag aldrig fått göra det i bilen med henne eller utforska annat.
    Än typndoggy style missionären

Is inte ta upp så mycke mer.
    Men är det logist att hon haft en psykos i typ 5 år,vars hon verkar varit en helt annan menniska?

• Svar på tråden Fråga gällande otrohet och hennes svar.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Eh)

Jag förstår inte riktigt din text men hon har legat med någon annan i fem år? Lämna henne.

Du kan väl inte vara seriös med att fråga om hon haft en psykos....? NEJ hon har INTE haft någon psykos. Hon har njutit av frigjort sex med någon annan. Det är allt. Moraliskt förkastligt, så klart. Hon borde ha gjort slut med dig först.

• Hemma man

Till lägg,sry för stav fel.
    Hon har även diagnosen.
    Add och högkänslig autism.

Samt att hon sagt att hon tog mig för givet.
    När jag fråga varför hon vill vara med mig.
    Säger hon trygghet,bra pappa omtånksam.

Vill bara få det funka och att hon mår bra igenligen.
    Men när jag sagt det jag vill ha mer av.
    Som pussar kramar romatik hångel,förspel teasing känna att hon vill ha mig.
    Sova tsm mm.

Säger hon att hon inte vet om hon kan göra det.
    Att hon kan försöka för min skull.
    Men aså hon kan verkligen inte ta insiativet.
    Har aldrig känt att hon åtrår mig igenligen.

Hon sa en gång väldig skumt.
    Att hon älskar mig men är inte kär.
    Och att hon älskar mig mer som sina föräldrar.
    Vilket blev väldigt skevt.

Lite jobbigt också när hon säger hon kan försöka med dessa grejer för min skull.
    Dok så säger hon att hon inte behöver det.
    Och att det tar imot,hon tycker det är jobbigt.
    Vilket gör att man funderar.
    Vill ju hon ska göra det på grund hon vill igenligen.
    Inte för min skull enbart

• Anonym (Eh)

Ja, hon älskar inte dig, det har vi förstått. Varför fortsätter du plåga dig själv i en relation som är död?

Och vad har hennes diagnoser med saken att göra....?

• Hemma man

Vet inte vad dignos har med det att göra.
    Men kanche lättare förstå henne.
    Om man tar med det.

Känns som hon ser alting på ett annat sätt.
    Som tillex när det varit mycke stress nya jobb och så jar hon dumpat mug två gånger.
    För hon inte orkar engachera sig i mig.
    Vilket har tagit hårt.
    Hon tycker ju ju typ mer vad jag förstår rätt.
    Att hon tycker om tryggheten och det men igenligen vill ha en mer öppen reltion.
    Fast jag har sagt det inte funkar.
    Samt att hon har sagt åt mig skaffat en kk osv.

Börjar ju känna mer och mer.att hon igenligen bara är ute efter tryggheten här hemma.
    Och tror inte hon kan ens ta hand om en lägenhet eller bo själv.utan stödbonde.
    Och många gånger känns det som jag är den ända vuxna hära.med två barn fast vi bara har ett.
    Kan det vara att hon vill försöka för att detta är en vana,en trygghet.
    Och igenligen inte på grund av mig.

Varför jag nämner diagnosen är för att få en bättre bil om hur.dommtånker.om en relation.
    Vill inte sägja vad som är rätt och fel.
    Och undrar om det kan ha med det att göra.

• Hemma man

Mena inte dom mena att om man är högkänslig autism.
    Kanche ser lita anulunda på allt.
    Dok vet jag inte alla är i närheten av samma.men om det finns nån förstår logiken bättre.
    som kanche kan ge en annan synvinkel.

Sry stav fel.går det rader skriva om för att rätt stava formulera om på denna sida?

• Anonym (Eh)

Men du måste fatta ts. Ja, hennes diagnoser kan göra att vardagen blir svår men de gör INTE så man ligger med andra. Det är ingen som helst ursäkt!

• Anonym (sådär)

Det låter som att du försöker använda hennes diagnos som ursäkt för att förmå dig själv att stanna kvar med ett rövhål.... och ja det är faktiskt en väldigt dålig idé.

Sluta stirra dig blind på lama ursäkter, bortförklaringar, och bs om känslor hit och anledningar dit och utgå ifrån handlingar. I slutändan är handlingar det ENDA som räknas. 

• Anonym (också med diagnos)

Jag har länge haft diagnos och haft sex som min tillflykt. Det är faktiskt obegripligt hur min man har stått ut med mig. Det kanske ändå kan vara skönt att höra att du inte är ensam. Och så många gånger han förlåtit mig och sedan har jag ändå nästa helg knullat en ny man, igen och igen.

Det är bara den här sjuka bekräftelsen jag får....jag är väl värdelös på allt annat utom sex antar jag. 

• Anonym (sådär)
    Anonym (också med diagnos) skrev 2023-08-24 13:33:34 följande:

Jag har länge haft diagnos och haft sex som min tillflykt. Det är faktiskt obegripligt hur min man har stått ut med mig. Det kanske ändå kan vara skönt att höra att du inte är ensam. Och så många gånger han förlåtit mig och sedan har jag ändå nästa helg knullat en ny man, igen och igen.

Det är bara den här sjuka bekräftelsen jag får....jag är väl värdelös på allt annat utom sex antar jag. 

Om TS tjej är som du så talar ju det för att TS behöver dumpa med en gång om han inte vill sitta i samma situation som din man 
    Anonym (sådär) skrev 2023-08-24 14:22:37 följande:
    Om TS tjej är som du så talar ju det för att TS behöver dumpa med en gång om han inte vill sitta i samma situation som din man 
    Ja, det kan vara så. Samtidigt är det svårt att bedöma utifrån exakt hur deras situation är och hur djupt hennes missbruk går.
  • molly50
    Hemma man skrev 2023-08-19 10:38:28 följande:

Till lägg,sry för stav fel.
    Hon har även diagnosen.
    Add och högkänslig autism.

Samt att hon sagt att hon tog mig för givet.
    När jag fråga varför hon vill vara med mig.
    Säger hon trygghet,bra pappa omtånksam.

Vill bara få det funka och att hon mår bra igenligen.
    Men när jag sagt det jag vill ha mer av.
    Som pussar kramar romatik hångel,förspel teasing känna att hon vill ha mig.
    Sova tsm mm.

Säger hon att hon inte vet om hon kan göra det.
    Att hon kan försöka för min skull.
    Men aså hon kan verkligen inte ta insiativet.
    Har aldrig känt att hon åtrår mig igenligen.

Hon sa en gång väldig skumt.
    Att hon älskar mig men är inte kär.
    Och att hon älskar mig mer som sina föräldrar.
    Vilket blev väldigt skevt.

Lite jobbigt också när hon säger hon kan försöka med dessa grejer för min skull.
    Dok så säger hon att hon inte behöver det.
    Och att det tar imot,hon tycker det är jobbigt.
    Vilket gör att man funderar.
    Vill ju hon ska göra det på grund hon vill igenligen.
    Inte för min skull enbart

Jag menar inget illa. Men hon verkar inte älska dig.
    Hade hon gjort det så hade hon för det första inte varit otorgen i 5 år och hon hade velat sova tillsammans med dig och gjort de sakerna med dig som hon gjorde med den andre.
    Så mitt råd till dig är att göra slut.
    Du förtjänar bättre. Det hoppas jag att du inser.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (också med diagnos) skrev 2023-08-24 14:37:01 följande:
    Ja, det kan vara så. Samtidigt är det svårt att bedöma utifrån exakt hur deras situation är och hur djupt hennes missbruk går.
    Spelar det någon roll hur hur djup hennes missbruk om hennes beteende får TS att må dåligt? TS är väl inte hennes terapeut? Sina problem får hon ta hand om själv det enda han behöver tänka på är hur han kommer påverkas av att ha en relation med henne.
    Anonym (sådär) skrev 2023-08-24 14:54:10 följande:
    Spelar det någon roll hur hur djup hennes missbruk om hennes beteende får TS att må dåligt? TS är väl inte hennes terapeut? Sina problem får hon ta hand om själv det enda han behöver tänka på är hur han kommer påverkas av att ha en relation med henne.
    Klart det spelar roll hur djupt hennes missbruk är. Det finns grader även i helvetet vet du.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (också med diagnos) skrev 2023-08-24 14:57:05 följande:
    Klart det spelar roll hur djupt hennes missbruk är. Det finns grader även i helvetet vet du.
    För henne ja men inte för TS, får en relation med henne honom att må dåligt så spelar ju djupet på hennes problem inte någon roll. Det är inte någon han ska ha en relation med.
Svar på tråden Fråga gällande otrohet och hennes svar.