• Anonym (Gram)

    Svärdet i stenen

    Kvinnan på knä, ansiktet mot golvet/sängen och med baken i vädret. Mannen tränger in i henne lite snett ovanifrån.


    Min flickvän blir helt galen av det. Tillåter en hög grad av kontroll av djup och tempo från min sida, samtidigt som hon kan ta på sig själv. Ofta kommer vi samtidigt så.

    Vad tycker ni andra om denna ställning? Är det bara vi som praktiserar det jättemycket? Kan inte minnas att det varit en sån favorit med tidigare flickvänner/partners.

  • Svar på tråden Svärdet i stenen
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Gram) skrev 2023-08-17 13:21:31 följande:
    Svärdet i stenen

    Kvinnan på knä, ansiktet mot golvet/sängen och med baken i vädret. Mannen tränger in i henne lite snett ovanifrån.


    Min flickvän blir helt galen av det. Tillåter en hög grad av kontroll av djup och tempo från min sida, samtidigt som hon kan ta på sig själv. Ofta kommer vi samtidigt så.

    Vad tycker ni andra om denna ställning? Är det bara vi som praktiserar det jättemycket? Kan inte minnas att det varit en sån favorit med tidigare flickvänner/partners.


    Står du upp på fötterna i sängen när du tränger in eller står du på knä? Du skriver tränger in lite snett ovanifrån = du står på huk?

    Jag har ingen erfarenhet från den ställningen som du beskriver men den låter väldigt lockande, speciellt eftersom min fru vill bli dominerad. Positionen i sig borde för henne bidra till känslan av att bli dominerad. 

    Nu hoppas jag hon vill testa!
  • Anonym (Gram)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-08-17 14:06:49 följande:
    Står du upp på fötterna i sängen när du tränger in eller står du på knä? Du skriver tränger in lite snett ovanifrån = du står på huk?

    Jag har ingen erfarenhet från den ställningen som du beskriver men den låter väldigt lockande, speciellt eftersom min fru vill bli dominerad. Positionen i sig borde för henne bidra till känslan av att bli dominerad. 

    Nu hoppas jag hon vill testa!

    Står på huk ja. Enklast att utföra på golvet om inte sängen är väldigt stabil och hård. Funkar med en fot på golvet förvisso.


    Om din fru gillar att bli dominerad så gillar hon säkert ställningen!

  • Anonym (Ähh)

    Vad är det för skillnad mot vanligt doggy sex?

  • Anonym (Gram)
    Anonym (Ähh) skrev 2023-08-17 14:28:58 följande:

    Vad är det för skillnad mot vanligt doggy sex?


    Skillnaden är väl dels att det blir mer tyngd i stötarna, i och med att jag kommer in i henne ovanifrån och inte från sidan. Hennes kropp kan inte svara på mina rörelser i samma utsträckning, hennes position blir mer låst. Plus att min kropps tyngd bidrar mer när jag kommer in i henne ovanifrån än från sidan.

    Och sen tror jag att kuken kan stimulera henne på ett lite annat sätt, mer mot den främre delen (g-zonen). Det är säkert individuellt och beror nog på kukens kurvatur.

    Det är en ställning där hon är väldigt passiv och liksom bara tar emot och där jag har all kontroll. Det blir t ex inte att hon rullar med höfterna, som hon gör mer i vanlig doggy.
  • Anonym (Gram)

    En annan grej är som sagt det här med kontrollen av penetrationsdjupet. Jag upplever att det, förutom att det är väldigt enkelt för mig att reglera och alternera i den positionen, så kommer jag också väldigt djupt. Blir inte en centimeter kvar utanför utan jag kan verkligen trycka in allt jag har. Eftersom den är grövre in till roten så tycker hon också att det spänner väldigt skönt så. De flesta nerverna i fittan sitter ju i de yttre delarna. 

  • Anonym (Nyfiken2)
    Anonym (Gram) skrev 2023-08-17 14:52:11 följande:

    En annan grej är som sagt det här med kontrollen av penetrationsdjupet. Jag upplever att det, förutom att det är väldigt enkelt för mig att reglera och alternera i den positionen, så kommer jag också väldigt djupt. Blir inte en centimeter kvar utanför utan jag kan verkligen trycka in allt jag har. Eftersom den är grövre in till roten så tycker hon också att det spänner väldigt skönt så. De flesta nerverna i fittan sitter ju i de yttre delarna. 


    Kvinna här. Ditt förslag låter som en ny mer genomtänkt variant av Dogge (hund ställning menar jag, min mobil tokar sig). Hoppas min partner sugen testa positionen i helgen! För det e jag Skäms Undrar på ett ungefär hur lång är din penis? Menar mest om du stöter väldigt djupt extra, touchar du inte livmodertappen då? Sex är skönt men inte just djupa grundstötningar mot livmodern. För det gör ont på mig och tror ja på de flesta kvinnor.
  • Anonym (Gram)
    Anonym (Nyfiken2) skrev 2023-08-18 10:54:07 följande:
    Kvinna här. Ditt förslag låter som en ny mer genomtänkt variant av Dogge (hund ställning menar jag, min mobil tokar sig). Hoppas min partner sugen testa positionen i helgen! För det e jag // Skäms Undrar på ett ungefär hur lång är din penis? Menar mest om du stöter väldigt djupt extra, touchar du inte livmodertappen då? Sex är skönt men inte just djupa grundstötningar mot livmodern. För det gör ont på mig och tror ja på de flesta kvinnor.
    Testa! Sedan kan det som sagt säkert ha med hur både mannen och kvinnan är skapta, huruvida det känns bra eller inte. Min kuk är något längre än genomsnittet och jag kommer aldrig i kontakt med livmodertappen i den ställningen (dock kan det hända i andra ställningar). Den är rak och inte särskilt böjd (hade den pekat mer uppåt hade den nog inte kommit åt g-zonen lika bra tänker jag).
  • Anonym (Nej tack)

    Nej tack till den. Det baserar jag inte på upplevelse av dem utan av att jag tyvärr sett hur den ser ut i porrfilm där de av någon anledning filmar så att man tittar rakt upp i mannens håriga anus. Jag gillar män, hur män ser ut, men inte ur den vinkel. Det ser....bögigt ut som om han fläker upp sin stjärt för ytterligare en man.

    Så jag skulle tänka på hur det ser ut på film, och hårigt mansanus (Jag är väldigt avigt inställd till mansanus). Man kan nog kalla detta för att jag har en porrskada.

Svar på tråden Svärdet i stenen