Bästa killkompis
Hej,
Hej,
Hej,
Jag hade en tjej som påstod också att de bara vara bästa vänner. Tji vad jag bedrog mig (och vad hon bedrog mig). Gå inte på det!
Håller med om vad en medlem redan sagt i tråden. Ett totalt respekt- och gränslöst beteende mot dig. Stackars dig! Så skulle jag själv inte palla ha det. Fråga din tjej om hon inser hur hon skadar dig och ert förhållande med sitt barnsliga beteende. En logisk följdfråga blir om hon föredrar sin ex kk framför dig? Du behöver definitivt inte vara rädd för att framstå som en svartsjuk sate. Bara det faktum att du står ut visar på motsatsen. För det andra är det hon som är för mycket med sitt intrasslade och symbiotiska relaterande till kk exet. Inte du.
Jag skulle inte vara tillsammans med en sådan tjej.
Jag vill inte att min tjej springer runt och träffar en massa andra killar när vi är tillsammans.
Onödigt att må dåligt över. Den bästa kompisen mår sämre än dig för att hans livs kärlek håller honom på halster och ligger med dig istället för honom. Han är offret här, inte du.
Förr eller senare kommer det bli de två. Det är upp till dig om du vill vara med henne tills dess eller ej, jag rekommenderar ej. Han mår minst dubbelt så kasst som du över detta.
Hej,
Det går inte att veta på förhand vad de kommer göra.
Personligen tycker jag den tjejen låter väldigt gränslös och egoistisk och du mår nog bäst utan henne. Om du känner dig osäker på henne så tycker jag du ska dumpa för att vara i en relation med någon man inte vet var man har är oerhört tärande och destruktivt.
Jag tycker att ni ska bjuda hem honom på middag och kanske en trekant
Jag tycker att ni ska bjuda hem honom på middag och kanske en trekant