Elgiganten
Hej!
Jobbade för flera år sedan på Elgiganten, då var det ruskigt mycket otrohet på jobbet. Högt uppsatta hade någon typ av makt som dem yngre kvinnorna verkade tända på. (Vad jag tycktes se i deras blickar när dem kom tillbaka med ett leende på läpparna och lite rufsigt hår) Så fort det fans en lucka för 2 att smita iväg så blev dem tagen. Allt detta gjordes dock i smyg men hade mina misstankar med åren. Efter ett år eller 2 så såg jag klara mönster och fattade till 100% vad som hände. Jag började då följa efter när jag hade tid för att kolla vart personerna var. Men dem som försvann var aldrig på öppna platser där man kunde se dem. Alltså var dem på en toa, kontor eller omklädningsrum. Det var endast man+kvinna som gick iväg. Detta är ingen överreaktion, först tänkte jag att dem hade något möte. Men när jag insåg att jag ALDRIG såg man+man gå iväg så fattade jag. Detta var ju dock 2017-2020.
Händer det mycket otrohet på detta företag än idag? Har ju aldrig fått svar på min funderingar men verkade som ledningen höll i det, så tänker det kanske är en företagsgrej för just Elgiganten som döljs? Berätta gärna era historier och förgyll min vardag!
kind regards