• ananez

Namn till barn 3

Hej! Jag behöver era namntips! Fick precis reda på att jag är gravid med barn nr 3, vi vet alltså inte kön ännu. Vi har två barn sedan tidigare, Leia Elif och Noah Valentino. Gärna lite kortare namn och gärna balkan-inspirerade namn, då både jag och min man är därifrån. Efternamnet börjar på N och 5 bokstäver, kanske värt att ha i åtanke. 

Vid de 2 första barnen var namnen spikade direkt då de va våra favoritnamn. Namn vi gillar men inte kommer använda är Emre, Alexi, Adam samt Selma och Adessa. Väntar spänt på era förslag. Tack på förhand!

• Svar på tråden Namn till barn 3
  • OlgaElvira

Marko och Aida tycker jag om. Kanske för att det är ett par av de bästa männidkor jag känner. 

• Anonym (123)

Flicknamn: Aylin, Ayla,Sara,Asli,Leyla,Lara                  Pojknamn: Idris,demir,Albin, Ajdin,Emir,Jusuf

• trollhona
    ananez skrev 2023-08-13 01:02:14 följande:
    Namn till barn 3

Hej! Jag behöver era namntips! Fick precis reda på att jag är gravid med barn nr 3, vi vet alltså inte kön ännu. Vi har två barn sedan tidigare, Leia Elif och Noah Valentino. Gärna lite kortare namn och gärna balkan-inspirerade namn, då både jag och min man är därifrån. Efternamnet börjar på N och 5 bokstäver, kanske värt att ha i åtanke. 

Vid de 2 första barnen var namnen spikade direkt då de va våra favoritnamn. Namn vi gillar men inte kommer använda är Emre, Alexi, Adam samt Selma och Adessa. Väntar spänt på era förslag. Tack på förhand!

Tips kanske skulle kunna vara
    Leah Maja Alma Amelia Danica

Milo Sava Filip Denis Tomas Luka
  • Maximen

Vega
    Sia
    Kira 
    Enya
    Mira 
    Frida

Nino
    Amos